Skip to main content

Ok vraagje

itv app op de iPad Pro werkt niet. probleem.. is met alle zenders en ook terug kijken van opnames werkt allemaal niet.. 

 

Beeld schiet naar 30 sec, speelt 5 sec en schiet dan terug. Om vervolgens te stoppen ..

net even gecontroleerd via tv.kpn.com via Safari browser en daar werkt het wel, beeld verre van optimaal, maar werkt… 

 

ipad pro 12.9 (2022 versie M1 chip) draait op ios 15.6.1 iTV app up to date.. herinstalleren had geen effect.. zelfde ‘beeld’ 

Hoi @Superericje . Welkom op het forum.

Als je een speedtest doet op die ipad.  Wat komt daar dan uit?

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm


Hi,

 

ben nu in Frankrijk daar lagere snelheid dan thuis (waar ik zelfde probleem heb sinds ik de nieuwe iPad Pro heb (had hiervoor een oudere 11 inch). 
nu net speeds test gedaan

57,3 down en 4,21 up


Dat is voldoende voor een goede itv beleving, lijkt me.  Dit is wifi neem ik aan?

Heb je de itv app ook op je telefoon?  Hoe doet ‘ie het daar in combinatie met hetzelfde netwerk?


Ja dat zou je denken ;)

op iPhone heb ik dezelfde app werkt zonder problemen zelfde netwerk. 
 

ik kijk nu via de ziggo app met login van mijn moeder als “oplossing” maar ja… toch vreemd en jammer 


Dan lijkt het op een specifiek issue tussen die tablet en onze app.  Ik kan daar een melding van maken voor de techneuten maar verwacht geen instant oplossing.  Dit nemen ze dan mee in hun verbeter traject.