Skip to main content
Vraag

Bestaand Videoland-abonnement gebruiken op KPN TV+ Box en tweede apparaat

• August 26, 2026
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb al geruime tijd een abonnement bij videoland. Nu heb ik sinds kort KPN TV+ box en daar staat de App videoland op. Daar kan ik neem ik aan op inloggen met mijn huidige en dus eerder gebruikte gegevens van videoland. Maar kan je dan ook nog steeds op een 2e apparaat inloggen voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Dat zit in het videoland abonnement. Is dit nu niet zo dat er voorwaarden wijzigen doordat ik zou inloggen op de KPN TV+ box?

6 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 26, 2026

Beste ​@Nieuwsvraag het maakt niet uit welk appraat je gebruikt voor Videoland, als het in jouw geval maar nooit meer dan 2 apparaten tegelijk zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2026

JanD, bedankt voor je antwoord. Heb jij ook ervaring of de App stabiel is, via een laptop is het probleemloos. Als je oudere berichten opzoek zie je dat er weleens vastlopers waren. Echter kan ik nu niet goed vinden of dit bij "oudere” TV boxen waren.

JanD
Wijsgeer
  • August 27, 2026

Beste ​@Nieuwsvraag heb ik helaas geen ervaring mee, ik gebruik geen streamingdiensten.

Werkt het goed dat kun je een betreffen apparaat gebruiken, werkt het niet goed op een andere manier kijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2026

Op mijn tv+ box werkt de app goed. 😊

Verder gebruik ik de app in de televisie zelf en de telefoon. Laptop nauwelijks nog.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2026

PeterG bedankt voor je reactie, dan weet ik in elk geval dat de app goed zou moeten werken op de TV+ box.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

PeterG bedankt voor je reactie, dan weet ik in elk geval dat de app goed zou moeten werken op de TV+ box.

Hoi ​@Nieuwsvraag, welkom op de KPN Community! In mijn ervaring werkt de app ook goed op KPN TV+ Box. Daar gebruik ik hem sporadisch op. Zoals je merkt denken we graag even mee! Zolang je binnen de gestelde voorwaarden van Videoland blijft voorzie ik geen problemen!

Mocht je verder nog vragen hebben stel gerust!