Skip to main content
Beantwoord

Bij Netflix kijken start tuner elke keer opnieuw op ook na reset

• August 27, 2022
  • 12 reacties
  • 67 keer bekeken

Al veel berichten gelezen maar nog geen oplossing gezien: Als wij Netflix kijken op tv valt de tuner binnen een uur uit en start volledig nieuw op. Al vaker volledige reset gedaan zoals beschreven in andere berichten, zonder resultaat. We kijken via de app onder het menu, de tuner is via de kabel aangesloten op de modem.
Om deze reden kijken we nu altijd op tablet of laptop, maar we willen graag ook via de tv kijken!

Hoe lossen we dit op?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb een nieuwe toe laten sturen, @4xschaaf . Heb je de mail/sms met logistieke informatie gehad?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• August 27, 2022

@4xschaaf Lukt het wel als u via kanaal 200 kijkt ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 27, 2022

Nee, ik zag bij anderen dat dat ook problemen opleverde, maar we gaan het proberen.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @4xschaaf. Hoe gaat het kijken via kanaal 200?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 31, 2022

Tot nu toe gaat dat goed, maar moet eerlijk zeggen dat we niet heel vaak Netflix kijken via de TV. Mocht het toch weer mis gaan dan kom ik er op terug!

Erwin van KPN
Moderator

Super! So far, so good. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2022

Inmiddels hebben we gemerkt dat kijken via kanaal 200 helaas geen oplossing biedt, ook daar vliegt Netflix er binnen een half uur uit….

Erwin van KPN
Moderator

Welk type tuner heb je daar staan, @4xschaaf ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2022

We hebben een HMB2260 staan.

Erwin van KPN
Moderator

@4xschaaf : Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 11, 2022

Ik heb het profiel aangepast, ik hoor graag van je.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2022

Ik heb een nieuwe toe laten sturen, @4xschaaf . Heb je de mail/sms met logistieke informatie gehad?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2022

Die heb ik ontvangen, dank je wel!