Skip to main content
Vraag

Chromecast 2 en TV+ app werken niet goed samen

• July 17, 2026
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

De kpnplus app op mijn telefoon geeft geen goede verbinding met de tv. Chromecast 2 verschijnt wel op het scherm, evenals de titel van het programma, maar het cirkeltje blijft draaien en het programma komt niet in beeld, een enkele keer slaagt het wel. Met de app nlziet is er geen enkel probleem. Resetten van de chromecast, gelijk afstemmen van de wifi, niets helpt. Foto’s streamen wel goed.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2026

Chromecast v2. Dan hebben we het over deze versie? Met het Chrome logo.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 17, 2026

Dat klopt dit is hem

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2026

Er zijn op dit moment niet meer meldingen. Ik kom het euvel echter vaker tegen als ik zoek binnen het forum. Niet recent. En over een aantal jaren enkele. 

Er zal hier nog een moderator komen. Die kan bij het tv team informeren of er een probleem is met betrekking tot de chromecast v2.

Welke versie van de app heb je momenteel?

(Profiel - tandwiel - hulp en ondersteuning)

Naar m'n v3, nooit meer in gebruik behalve indien dit soort vragen, werkt het wel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 17, 2026

App opnieuw geïnstalleerd, moet dus wel de nieuwste zijn.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • July 17, 2026

@Vago Jouw chromecast heeft alleen 512MB geheugen, waarschijnlijk het het te weinig om met KPN TV app te streamen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 17, 2026

Ik had nog een Chromecast V2 liggen en die heb ik voor deze gelegenheid even in de tv gestopt: werkt prima, geen problemen met de KPN tv app of andere apps.