Skip to main content

Tv geeft melding “Klaar om te streamen”

moet eerst pincode ingeven hoewel ik dit overal heb uit gezet. Toch geef ik pincode dan maar op en krijg de melding “foutieve pincode".  Pincode gereset maar blijft de melding geven. Kortom het lukt mij niet om te streamen met de google chromecast.

Iemand een idee?

Bedoel je dat de iTV app om een pincode vraagt of krijg je überhaupt geen verbinding met de Chromecast?

Kan je eens screenshots plaatsen van wat je te zien krijgt?


Hi, tv zegt dat hij klaar is om te streamen en verbonden is.

dus connectie via netwerk met kpn tv en chromecast is in orde.

vraagt alleen om pincode die niet werkt. (uitgeschakelde pin welliswaar en ook nog gereset dus lijkt mij niet dat pincode fout is. ) beats me.

 


@Toine128 Het kinderslot moet je op de tv ontvanger uitzetten, menu-instellingen-kinderslot. Controleer deze functie ook in de app onder profiel of het uit staat. Onder mijnkpn-producten-thuis kun je de pincode wijzigen etc. 


@Toine128 Het kinderslot moet je op de tv ontvanger uitzetten, menu-instellingen-kinderslot. Controleer deze functie ook in de app onder profiel of het uit staat. Onder mijnkpn-producten-thuis kun je de pincode wijzigen etc. 

Hier ben je dan wel de itv pincode voor nodig @Toine128, mocht je deze niet meer weten kun je deze resetten via de KPN website


dank voor het meedenken, Het probleem zat in de iphone app. ! Opnieuw installeren van de ITV app heeft het probleem opgelost.