Skip to main content

ik krijg steeds foutmelding STB-wg-14 bij het uitzetten videoland.. 

bellen heeft geen zin' ze snappen het zelf ook niet..probeer het morgen maar 

ik wacht nog heel even dan zeg ik de boel op.. na 10 jaar 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

ik kan dus ook geen pakket uitzetten krijg steeds foutmelding STB-wg-14 te zien bellen heeft geen zin.. maar wel betalen ja dat wel.. ik wacht nog heel ff dan zeg ik de boel op..

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


hier het zelfde probleem.. 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Hallo @alkmaarders  kijk eens via onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutmelding-stb-wg.htm

Succes.


inmiddels vele pogingen later" zowel via de app als op de tv onvanger en de browser geen resultaat betreft opzeggen videoland 

uiteraard ook ff verder gezocht betreft deze foutmelding  die ik krijg via de tv ontvanger 

STB-wg-14

 

het is een server fout.. dus een K.P.N fout


na vele pogingen kan ik videoland niet meer uitzetten na 1maand 

heb het geprobeerd via de k.p.n app ook via de tv ontvanger.. en gebeld met de k.p.n en als laatste gewoon via de website ZONDER RESULTAAT 

 

wat wel vaak opvallend is dat ik de storing code krijg 

STB-wg-14

 

wat volgens na wat speurwerk een server fout is.  wat opgelost moet worden door de K.P.N zelf..waarom gebeurt dat niet. ,?? 


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hoi @alkmaarders 

Heb je op jouw forum profiel jouw abonnements gegevens ingevuld? Vooral jouw iTV abonnementsnummer is dan handig. Dan kan ik via een moderator eens kijken of ik kan achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Je zegt ook dat opzeggen via de app ook niet lukt. Daar krijg je denk ik een andere foutmelding. Welke is dat?


goedemorgen 

via da app.. is de optie uitzetten niet toegankelijk maar het is nu inmiddels wel gelukt via de tv ontvanger 

maar nu weer hetzelfde probleem bij het tv plus pakket weer is de optie uitzetten niet toegankelijk en krijg je via de tv ontvanger de code   

STB-wg-14 

 

maar in tegenstelling tot videoland wil ik dit pakket wel houden.... ik heb nog een verouderd tv ontvanger (Motorola) mogelijk dat daar het probleem ligt 


Hi @alkmaarders, welkom op het forum. 

Fijn dat het nu in ieder geval is gelukt. Die Motorola ontvanger kun je sowieso beter omruilen voor een nieuwer model. Dit kun je via onze omruiltool doen. Laten we dus eerst daarmee beginnen en kijken of dit het probleem oplost.