Skip to main content
Vraag

Graag Youtube Premium als combivoordeel (herhaling)

• October 10, 2026
  • 6 reacties
  • 51 keer bekeken

Wouter S.
Deelnemer

Graag Youtube Premium als combivoordeel (herhaling)

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 10, 2026

Daarvoor zou kpn een deal met eigenaar Google moeten sluiten. Dat zie ik Google nog niet doen. Zij moeten dan ook goedvinden dat kpn het gratis weggeeft.

Is er een probleem met zelf afsluiten? Geen Google Pay of creditcard?

Wouter S.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 10, 2026

Thx Peter het is aan KPN om een deal aan Google voor te stellen... mooi voor KPN- aanbod en zo kunnen voor Google toch veel gratis met storende reclame-YouTube gebruikers binnengehaald worden...Hopelijk leest KPN eens met ons mee...

• October 10, 2026

Daarvoor zou kpn een deal met eigenaar Google moeten sluiten. Dat zie ik Google nog niet doen. Zij moeten dan ook goedvinden dat kpn het gratis weggeeft.

Is er een probleem met zelf afsluiten? Geen Google Pay of creditcard?

Hoezo gratis weggeven? De huidige abonnementen via Combivoordeel zullen ook door KPN betaald moeten worden. 

Wouter S.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 10, 2026

Als er HIER voldoende mensen cq klanten om vragen wordt geweldig YouTube Premium onderhand wel s een Combivoordeel (als je wat verder wilt kijken dan  Netflixers, Videolanders, Primers, HBO-ers...etc.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 10, 2026

YouTube is niet meer van deze tijd, helaas voor de trouwe gebruikers, dus ik verwacht geen deals. 

Wouter S.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 10, 2026

Thx A-A maar YouTube (Premium) is van alle tijden en daar kun je bijvoorbeeld juist s leren dat tijd relatief is (A. Einstein) en óók alle muziek, tv en films vinden....ipv inhoudsloze serietjes en actie romcoms op Netflix etc...