Skip to main content

gratis HBO max aangevraagd. Geen bevestingsmail gekregen. Maar wel nieuw apparatuur opgestuurd gekregen. HBO max zou vanaf 6 dec beschikbaar zijn. Nog steeds geen bevestigings mail hierover gehad. Wel is per 6 dec, het pluspakket niet meer te gebruiken. Ik heb een dochter met een beperking die dagelijks gebruik maakt van t plus pakket. HBO max via App Store geactiveerd, dus nu heb ik er voor betaald. Inmiddels wel een mail ontvangen gisteren hoe HBO max te activeren, dus daar ga ik straks mee aan de slag. Want die mail komt wel een paar dagen te laat.

Waarom is mijn pluspakket verdwenen? En hoe krijg ik dat terug, zonder extra kosten.

Nog steeds geen reactie hierop?
 


Hoi @PamBo, welkom bij ons op het forum. Op een forum kan het langer duren voordat je een antwoord krijgt, het is geen chat waar het snel gaat. Voor sneller contact is het beter om ons te bellen (0800-0402).

Dat het Pluspakket zo maar verdwijnt als je een ander zenderpakket aan wilt zetten is natuurlijk niet de bedoeling! Ik snap dat het in jouw situatie ook belangrijk is dat die zenders terugkomen. Doordat er op jouw forumprofiel geen gegevens staan kan ik er op dit moment ook niet meer over zeggen. Kan je dat volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?