Skip to main content
Vraag

Haperend geluid bij gebruik van F1 TV app

• 22 maart 2025
  • 8 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi,

Ik zie dat je voor vialplay een update is voor het haperende geluid tijdens f1. Ik kijk via f1 tv en heb daar ook last van het haperende geluid. Wat kan ik daaraan doen?

Mvg,

Marco 

8 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 24 maart 2025

Goedemiddag ​@Marco0773, dank voor jouw bericht!

Lijkt me niet fijn kijken wanneer het geluid tijdens de race (en kwalificatie) hapert dus goed dat je er melding van maakt. Kun je me wat meer vertellen over hoe je precies kijkt? Via welk apparaat kijk je de Formule 1? En doe je dat via de wifi of met een bekabelde verbinding? Kijk voor de zekerheid ook nog even of de F1 TV app helemaal up to date is (al ga ik daar wel vanuit). Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 24 maart 2025

Hallo Jan,

Ik relateer het probleem aan vialplay. Omdat ik f1 tv kijk met het Nederlandse commentaar. Dat is van vialplay. Ik kijk op de tv met bekabeld internet via het kpn kastje. De app is up to date. 

Groet,

Marco

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 25 maart 2025

Zou heel goed kunnen ​@Marco0773, ik kan het in ieder geval niet uitsluiten. Kijk je via de wifi of via een bekabelde verbinding? Mocht je via de wifi kijken, dan zou ik eens proberen om te kijken of het probleem zich ook voordoet als je met een bekabelde verbinding werkt. Kan zijn dat de wifi niet 'sterk' genoeg is en dat het beeld daarom gaat haperen. Mocht het echt een wifi ding zijn, dan zou ik je in eerste instantie aanraden om eens aan de slag te gaan met de KPN Wifi manager

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Ik kijk via een bekabelde verbinding 

PeterG
Superuser
  • 61119 reacties
  • 25 maart 2025

Via F1TV was het Nederlandse commentaar af en toe weg in het China weekend. Steeds een paar woorden. 

Dit moet aan de verbinding van Viaplay naar F1TV hebben gelegen want via Viaplay zelf was het goed.

Tijdens de race was het Nederlandse geluid weer goed via F1TV. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Dan is het afwachten tot Japan hoe het nu is.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12957 reacties
  • 26 maart 2025

Als het bij Japan weer is, probeer het geluid in het Engels.

Dan weet je meteen of het aan ViaPlay ligt of aan F1 TV Pro.

Ik heb dit probleem ook gelezen bij mensen die via ViaPlay keken.

Zelf heb ik alleen F1 TV Pro en gelukkig had ik geen problemen.

Maar dat zegt natuurlijk niets. 

Wat bij de een goed werkt, wil niet zeggen dat het bij de ander ook goed werkt.

Maar een testje kan nooit kwaad.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 27 maart 2025
Marco0773 schreef:

Dan is het afwachten tot Japan hoe het nu is.

Houd het inderdaad even in de gaten ​@Marco0773 en wil je ons laten weten hoe het is gegaan?

Reageer