HBO activeren lukt niet: blijft zeggen dat abonnement verlopen is
Ik heb hbo 3 maanden gratis gehad, nu weer toegevoegd aan mijn abonnement maar ben al 2 dagen bezig maar zegt steeds dat mijn abonnement verlopen is bij kpn. HBO kan me niet verder helpen maar KPN ook niet tot op heden. Nou is het wel een zondag maar er staat ook op de site dat KPN bereikbaar is van ma t/m zo van 8 tot 20:00.Â
Hallo @Amstoob, goed dat je een berichtje stuurt. Je hebt dus al eerder een account aangemaakt. Je kunt dan HBO bij KPN activeren met een bestaand account:
Â
HBO Max activeren bij KPN met een bestaand HBO account
Let op: deze stappen volg je alleen als je nu al HBO Max bij HBO hebt. Nadat je in MijnKPN HBO Max besteld hebt, moet je HBO Max eerst activeren:
5. Als je op 'e-mailadres verifiëren' klikt, krijg je een e-mail met een code. Deze vul je op de website van HBO in en daarna is je account gekoppeld en overgezet naar KPN. Dat betekent dat je vanaf dan bij KPN betaalt voor HBO Max.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.