Skip to main content

Ik heb mij geabonneerd voor HBO Max, via mijn mobiele abonnement en, ook geactiveerd. 
Echter heb ik net zoals Netflix het probleem dat ik mijn KPN ID niet kan koppelen als ik mij met mijn eigen email wil inloggen, hierbij krijg ik de foutmelding;

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.


Dit probleem heb ik ook met Netflix, en meerdere keren opnieuw geprobeerd. Tot ergernis aan toe! 
Ik heb nu twee extra abonnementen waar ik niks mee kan, en na contact de klantenservice ook niet uit komt. Ik merk dat zowel de site als de app vaker problemen geeft. Wie kan mij hier de oplossing voor geven? Ik betaal voor iets waar ik niets mee kan.

@Rdg91 

Je kan niet met je KPN ID inloggen bij HBO.

Mag ook niet, want dat wachtwoord is alleen voor KPN.

 

Ga naar MIJNKPN en log in en blijf ingelogd.

Open een 2de scherm in je browser en ga naar deze site van KPN (HBO activeren) 

Scrol naar beneden en klik op activeren.

Je gaat nu naar de HBO site.

Vul daar je mail adres in en maak een uniek wachtwoord aan.

Als ik het goed heb, krijg je een mail om te bevestigen.

 

Daarna kan je op je Smart tv, KPN tv decoder 5202, chromecast, etc. HBO kijken. 

 

Als je 2 abonnementen van Netflix heb, adviseer ik om 1 van die 2 op te zeggen. 


Alle stappen geprobeerd, werkt niet. HBO en Netflix zijn al geactiveerd. Ik heb meerdere opties geprobeerd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen.

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.


@Rdg91 

 

Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Vind je rechtsboven waar je ook inlogt / uitlogt. Daar vind je ook je profiel.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken.

Duurt wel een paar dagen i.v.m. drukte. 


Oké, aangepast.


@Rdg91 

Klanten KPN, zoals o.a. jij en ik, kunnen die informatie gelukkig niet zien.

 

Nu even wachten op een moderater. 😉


Helaas is het niet eenvoudig om met een medewerker te spreken, zowel telefonisch niet als via dit forum of chat.


Helaas is het niet eenvoudig om met een medewerker te spreken, zowel telefonisch niet als via dit forum of chat.

 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Als je je profiel compleet hebt ingevuld, kan een moderater (KPN medewerker) deze zien en komt er dan z.s.m. op terug.  I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren.

 

Het telefoonnummer 0800-0402 is gratis.


Hoi @Rdg91, welkom bij ons op het forum. Als het druk is kan het soms wat langer duren voordat we kunnen antwoorden, maar zoals je ziet geven we je een antwoord. Voor sneller contact is bellen (0800-0402) beter.

Bij het Thuis abonnement op het adres wat je noemde zie ik geen HBO Max abonnement staan, kan het zijn dat het bij een mobiel abonnement is? Zo ja, zou je in dat geval ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN kunnen toevoegen aan je forumprofiel?

Het bewuste abonnement moet ook gekoppeld zijn aan het KPN ID waarmee je de activatie probeert te doen. Als dat nog niet het geval is kan je dat hier doen: Abonnement koppelen.