Skip to main content

HBO Max activeren lukt niet. Koppelen aan MijnKPN lukt wel

• June 18, 2026
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Ik probeer al weken HBO Max via KPN te activeren. Het is gelukt om het te koppelen aan Mijn KPN, maar daarna activeren lukt niet. Ik krijg iedere keer de melding: 

Er is iets fout gegaan

Er was een probleem met verbinding maken met het account van je provider. Wacht een paar minuten en probeer het dan opnieuw.

Daarom heb ik de helpdesk van KPN gebeld en die wisten ook niet wat er aan de hand was.

Vervolgens meldde de mevrouw van de helpdesk dat er een ticket was aangemaakt en dat ik hierover door KPN gebeld zou worden. Je raadt het al: nooit meer iets van gehoord en het activeren is nog steeds niet gelukt. KPN schrijft wel het abonnementsgeld van HBO Max af, maar ik kan er niet naar kijken. Wat nu?

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@JohnvH, goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Ik denk met je mee!

Activeer je het abonnement vanaf je thuisverbinding en heb je geen VPN aan op het apparaat waar je de activatie op doet? 
Mocht dat in orde zijn, dan volg je dus deze stappen? 

Activeer je HBO Max account. Volg deze stappen:

1. Klik op de knop Activeer met KPN ID en log in met je KPN ID.
  2. Klik op 'HBO Max' onder 'Activeer je entertainment'.
  3. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de HBO Max website.

Vul de gegevens van je HBO Max account in het formulier op hun website in. Gebruik de gegevens van het account dat je al hebt. Zo kunnen we dit account koppelen aan je KPN abonnement.

Zo ja, heb je dan ook al op een ander apparaat geprobeerd om de activatie te doen?

Ik ben benieuwd en hoor het graag!