Skip to main content

Raar dat de nieuwe app van HBO Max, wat nu Max heet niet compatibel is met de KPN TV+ Box: (DIW7022)

Geven jullie dit door aan de ontwikkelaars van de app? Maar het gekke is dat het in Nederland in 2024 pas gelanceerd wordt: 

Dat is niet zo slim, KPN kan dan beter die HBO Max uit het pakket halen. Want op iOS is die ook niet te downloaden. 

Raar dat de DIW7022 de oude HBO Max niet meer draait. Op mijn Samsung tv werkt ie wel, ze hebben iets fout gedaan bij Android - Google PlayStore. 

Dat komt (waarschijnlijk) omdat 'Max' nog niet beschikbaar is in NL.

https://www.max.com/geo-availability

Pas in 2024:

https://tweakers.net/nieuws/208668/streamingdienst-hbo-max-wijzigt-in-2024-in-nederland-naam-naar-max.html


Dat komt (waarschijnlijk) omdat 'Max' nog niet beschikbaar is in NL.

https://www.max.com/geo-availability

Maar de oude app werkt niet meer, terwijl die het dan gewoon moet doen tot 2024. (Ik heb me bericht bijgewerkt @Sebas14.) 😉

Dan hoeft KPN het ook niet meer aan te bieden omdat die app niet meer werkt: 

 


Wat gaat er dan fout met de HBO Max app?


Zie mijn startbericht @wjb, ik start de HBO Max en dan komt ie met een melding dat ik hem moet downloaden, en dan komt ie met deze melding. 

Als je meer info leest geeft ie aan dat het alleen in de VS beschikbaar is. De oorspronkelijke app van HBO Max moet die melding niet eens geven, we zitten met onze verbinding niet in de VS.


Vreemd, ik heb voor dit topic HBO Max even geïnstalleerd maar ervaar geen problemen.

 


Ik zal hem eerst eens opnieuw installeren. Kijken wat die doet. (DIW7022)


Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, daarna zie ik dit ook: 

Maar zodra ik me inloggegevens heb ingevoerd krijg ik dit te zien: 

Maar dit is de VS versie, in Nederland komt ie pas in 2024. Druk ik op Download dan krijg ik dit te zien: 

Dus er gaat iets fout, ik heb dit overigens op alle 4 de tv ontvangers en ook op me iPhone: 

Dus er gaat iets goed mis bij HBO Max zowel bij Android en iOS. 


@Dennis Schreve jouw Iphone staat volledig op Nederland geinstalleerd dus ook de appstore?

Met alle 4 bedoel je de Vip5202 zoals in je onderschrift? Omdat je het in eerste instantie over de DIW hebt?

Als het fout gaat als je inlogt lijkt het in de authenticatie server te zitten. 

Hier via een Chromecast met GoogleTV en meerdere Android tablets geen problemen.


@Dennis Schreve jouw Iphone staat volledig op Nederland geinstalleerd dus ook de appstore?

Met alle 4 bedoel je de Vip5202 zoals in je onderschrift? Omdat je het in eerste instantie over de DIW hebt?

Als het fout gaat als je inlogt lijkt het in de authenticatie server te zitten. 

Hier via een Chromecast met GoogleTV en meerdere Android tablets geen problemen.

@Galdor68 nee ik heb de VIP5202 niet meer, ik heb de KPN TV+ Box. (DIW7022) Ik moet me onderschrift nog aanpassen. (Inmiddels aangepast) Ja me iPhone is volledig Nederlands geïnstalleerd.


Inmiddels is het probleem opgelost:

HBO Max heeft schijnbaar de fout zelf gemaakt. 😉 De app werkt ook weer op de DIW7022.