Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zie door alle Spotify topics het bos niet meer en vandaar een nieuw topic. Ik las een reactie van iemand met hetzelfde probleem als ik heb maar zonder oplossing.

 

Ik heb zowel een mobiel abonnement als een Thuis abonnement bij KPN. Eerder had ik Spotify Premium op het mobiel abonnement. Dit kon ik niet wijzigen naar Family en dit kon enkel bij het Thuis abonnement. Prima natuurlijk. Ik heb Spotify Premium daar beeindigd en Spotify Family is daar geactiveerd. Dit alles zo'n 4,5 maand geleden al. Tot op heden denkt Spotify nog steeds dat ik Spotify Premium heb en betaal ik al maanden voor Spotify Family. Eerder een poging gedaan via de Klantenservice om dit op te lossen maar dat was tevergeefs. Vandaag weer moed verzameld voor een nieuwe poging. Helaas stuurde KPN mij naar Spotify en Spotify mij weer terug naar KPN. Toen KPN mij wéér naar Spotify wilde sturen vond ik het wel prima en dacht ik; ik ga naar het forum. 

Bij het willen activeren van Spotify Family krijg ik de melding dat ik eerst  Spotify Premium moet stopzetten. Dat heb ik echter al gedaan echter staat het op mijn Spotify account nog actief. Schijnbaar kan niemand mij helpen maar ik weet dat de oplossing ongetwijfeld simpel kan zijn.

Wie kan mij hier mee verder helpen?

Alvast bedankt!

Ik probeer ook spotify premium om te zetten naar Family. Kpn zegt dat Spotify een maand opzegtermijn hanteert. Spotify ontkent dat. Ik word van het welbekende kastje naar de muur gestuurd. Het probleem lijkt echt bij KPN te liggen. Twee telefoontjes leveren niets op. Dan maar zo proberen. HELP!


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Irmie1963 dat klinkt bekend. @Denise_ kan jou ongetwijfeld helpen. Wel bijzonder dat de telefonische klantenservice nog steeds niet doorhebben dat ze het wél kunnen regelen. 


Hoi @HesselK . Na meerdere malen contact met KPN klantenservice kon ik nog maar één ding doen: Spotify bij KPN opzeggen.😡 De medewerkers hebben steeds terugverwezen naar Spotify en spraken elkaar zelfs tegen. Het family abonnement is bij KPN wel actief, ik betaal daar dus wel al voor. Maar doorgeven aan Spotify schijnt heel ingewikkeld te zijn. Ik zit nu met een maand opzegtermijn aan iets vast wat niet werkt. Ik was er klaar mee!

Dank je wel voor je reactie!


Hi @Irmie1963, door drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen. Ik lees dat het wisselen tussen Spotify Premium en Family niet soepel verloopt. Gewoonlijk kan je dit zelf regelen via MijnKPN. Wij zetten dit verzoek vervolgens door naar Spotify omdat dit in jouw account omgezet moet worden. Dat kan tot een maand duren. Je kunt het nalezen in onze kennisbank als je wilt:

 

Je kunt ook rechtstreeks via Spotify een abonnement op Premium of Family nemen. Mogelijk gaat de wissel tussen het een en het ander bij Spotify zelf sneller, omdat je dan direct bij hen een abonnement hebt. Ik vermoed dat je daarom bij hen een ander antwoord gekregen hebt. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.