Goedenavond allemaal!
Het was inderdaad de bedoeling om de nieuwe abonnementsopties vanaf 28 november beschikbaar te maken. Helaas zijn we bij de lancering tegen enkele technische uitdagingen aangelopen, waardoor dit op dit moment nog niet mogelijk is.
We werken hard aan een oplossing en verwachten dat dit in de loop van dinsdag 3 december is opgelost. Vanaf dat moment kun je je abonnement eenvoudig aanpassen naar de gewenste abonnementsoptie.
Update: sinds 03 december 2024 is het mogelijk om te kiezen voor één van de nieuwe abonnementsopties van Disney+ bij KPN.
Wat betreft de kosten: zolang de downgrade nog niet mogelijk is, blijft het huidige tarief van Disney+ Premium van toepassing. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Ik heb de vraag uitstaan hoe we dit het beste samen met jullie kunnen oplossen.
We houden jullie hier in ieder geval op de hoogte van verdere updates (sorry voor jouw zoektocht, ​@Margreet26 😓)
We vragen jullie vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de nieuwe opties beschikbaar zijn. Zodra de nieuwe abonnementsopties beschikbaar zijn, geven we dit direct aan, zodat je je abonnement kunt aanpassen. Op dat moment heb ik vast ook een antwoord ontvangen op mijn vraag.
Wordt vervolgd!