Skip to main content

Hi,

Ik wil graag het DisneyPlus-abonnement in mn entertainmentpakket aanpassen van premium naar standaard (2 streams zonder reclame is voor mij zat). 

Nu klik ik al n halfuur rond op de kpn-website maar kan die optie niet vinden. 

Is de optie via KPN om naar een standaard-DisneyPlus abonnement te gaan er eigenlijk, en zoja hoe pas ik dit aan?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Shyrin van KPN hier is het ook eindelijk gelukt. Wilde het 28 november al omzetten, maar nu eindelijk de optie gekregen en meteen aangepast naar standaard. Zie alleen dat in de kpn app premium blijft staan, heb wel bevestigingsmail van wijziging.

Hou het even in de gaten ​@Jaimy56 of de wijziging in de MijnKPN app ook goed komt te staan. 

Hallo allemaal!

Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.
Fijn dat het al gelukt is, ​@M_Peror😊

Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt. 

Heb eindelijk vanavond naar Disney Standaard kunnen aanpassen via de TV+ box. Maak graag gebruik van de tegemoetkoming.

Hoi ​@BlondMM, fijn dat het dan toch gelukt is! We gaan ermee aan de slag! 

Hou het even in de gaten ​@Jaimy56 of de wijziging in de MijnKPN app ook goed komt te staan. 

Het staat er inmiddels goed in. En maak ook graag gebruik van de tegemoetkoming.

Welkom op de community @Inkgrid. Wij bieden alleen Disney+ Premium aan, Standaard hebben wij niet. Daardoor kan je die optie niet vinden op onze website.

Als je nu Disney+ Standaard wilt kan je Disney+ bij ons stopzetten, en bij Disney+ zelf een nieuw abonnement afsluiten.

Meer informatie over Disney+ bij KPN: 

Dit klopt niet. Heb net m'n Disney-abonnement aangepast naar standaard. Dat ging heel soepel en fijn dat ik ook nog steeds mn entertainment-hussel-korting behoud.

Bedankt voor alle hulp!

Heel fijn die compensatie! Graag maak ik daar ook aanspraak op. Groeten en bedankt!

Zoals aangegeven, vergoeden we het verschil tussen de verschillende abonnementen over de periode 28 november t/m 3 december. Dit heb ik zojuist verwerkt voor degene die hun community profiel hebben ingevuld met hun klantgegevens. Het creditbedrag zal op een volgende factuur zichtbaar zijn. 

Van een aantal mis ik nog klantgegevens om een creditbedrag te kunnen verwerken. Willen jullie alsnog de benodigde gegevens doorgeven, ​@Inkgrid, ​@Liane Hendriks, ​@BJL510, ​@Margreet26 en ​@Cindy191981?

Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt. 

Alvast bedankt! 😊

Hoi  ​@Shyrin van KPN inmiddels aangepast.

Ik.stuur mijn gegevens naar je toe pb

Adres stuur 

Ik heb het nu kunnen aanpassen. Als het goed is staan de benodigde gegevens er nu in ​@Shyrin van KPN . Ik zie graag de compensatie tegemoet!

@Shyrin van KPN het is aangepast en de gegevens staan erin zie de compensatie tegemoet. Super bedankt.

@Shyrin van KPN het is aangepast en de nodige gevens staan erin. Bedankt voor de compensatie hierin.

Jouw reacties en privébericht heb ik gezien, ​@Liane Hendriks, dank. Voor jou en ​@BJL510 is er ook een creditbedrag verwerkt. 

Fijn weekend! 😊

Jouw reacties en privébericht heb ik gezien, ​@Liane Hendriks, dank. Voor jou en ​@BJL510 is er ook een creditbedrag verwerkt. 

Fijn weekend! 😊

@Shyrin van KPN super bedankt 

Reageer