Ik denk dat het nog niet kan. En misschien word het nooit mogelijk. Spotify Duo kan ook niet via KPN als ik me niet vergis.
Hi @Tricia_vV,
Nu er meerdere abonnementen zijn om uit te kiezen, snap dat je overweegt om voor Standaard in plaats van Premium te gaan. Dit is via KPN mogelijk vanaf 28 november, meer informatie hierover in het volgende artikel:
Admin: bericht aangepast i.v.m. onvolledige informatie
Hallo @Tricia_vV ,
Je zult hiervoor moeten wachten tot 28 november 2024. Dan kun je het via MijnKPN aanpassen.
Vanaf 28 november 2024 kan je bij KPN kiezen uit drie Disney+ abonnementen. Disney+ Standaard met reclame, Disney+ Standaard en Disney+ Premium. Hieronder lees je de verschillen tussen de abonnementen.
Dit zijn de nieuwe Disney+ abonnementen per 28 november.
Lees verder op:
https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus
(veel gestelde vragen)
Mijn oprechte excuus @Tricia_vV, @Noordzee heeft helemaal gelijk, ik heb de berichtgeving hierover helemaal gemist!
Bedankt voor de informatie. In dat geval is het nog even afwachten en ga ik er eind november mee aan de slag
Ik begrijp dat pas na 28 november de mogelijkheid wordt geboden om de abonnementsvorm aan te passen. Daarmee betaal je dus wel een maand de kosten voor premium terwijl ik daar niet om heb gevraagd en KPN vast en zeker door gebruiksgegevens kan zien dat ik die vorm ook helemaal niet nodig heb. Het wordt verkocht alsof de eerste maand korting op het abonnement wordt gegeven, maar feitelijk betaal ik een maand extra voordat ik over kan gaan tot de abonnementsvorm die ik wil. Dat vind ik niet netjes, eerlijk gezegd.
Inderdaad. Waarom biedt KPN niet gewoon de mogelijkheid voordat de verhoging ingaat om het abonnement aan te passen. Ik zie dat vanaag alvast de factuur voor volgende maand is verstuurd met daarop een premium abonnement terwijl ik dat helemaal niet nodig heb, en ook niet wil.
Hi @schaakwonder,
Je factuur wordt opgesteld op basis van wat er actief staat op de publicatiedatum van de factuur. Als jij morgen een andere variant Disney+ kiest, zal het verschil aan abonnementskosten vanaf 28-11 weer worden teruggestort via de volgende factuur. Je hoeft dus niet voor Premium te betalen terwijl je eigenlijk vrijwel de hele maand een andere variant gebruikt!
Goedemorgen. Het is vandaag de 28e november.
Ik heb zowel op de site als via de mijn KPN app gezocht waar ik mijn (ongevraagde) Disney Premium nu om kan zetten naar Disney standaard zonder reclame.
Vooralsnog kan ik het nergens vinden. Het lijkt er meer op alsof ik Disney Premium eerst volledig stop moet zetten en daarna de standaard versie weer moet gaan bestellen?
Als dit laatste het geval is, blijven dan wel mijn huidige Disney inloggegevens behouden?
Nou Het is inmiddels 28 november vertel me maar waar aan te passen want ik zie niks helaas .
Ook ik wil mijn Disney+ Premium omzetten naar Standaard maar zie geen enkele mogelijkheid. Hoe zit dat KPN?
Van hetzelfde. Het is 28 november, maar nergens iets te vinden. Iemand?
Hallo allen. Het blijkt dat het toch niet lukt om vandaag je Disney+ abonnement te kunnen wijzigen. We werken eraan om dit zo snel mogelijk rond te krijgen. Op dit moment is de verwachting dat dit dinsdag gaat zijn. Vanaf dat moment kun je het dan aanpassen. Als we verdere informatie hierover hebben, dan laten we het hier weten.
Vooralsnog kan ik het nergens vinden. Het lijkt er meer op alsof ik Disney Premium eerst volledig stop moet zetten en daarna de standaard versie weer moet gaan bestellen?
Wil je het wel per vandaag aanpassen, dan zou je dit kunnen doen.
Als dit laatste het geval is, blijven dan wel mijn huidige Disney inloggegevens behouden?
Je huidige Disney+ accountgegevens en -geschiedenis blijven bewaard. Je kunt bij het heractiveren dan diezelfde accountgegevens weer gebruiken.
Gaat KPN dan ook even die prijsverhoging uitstellen? Dit is gemakkelijk geld verdienen...
Inderdaad. Die vraag wilde ik ook net stellen. Ik neem aan dat de prijsverhoging wordt uitgesteld tot de aanpassing mogelijk is.
Op Disney zijn er al 3 verschillende abbo's hoe moeilijk kan het zijn dit in kpn al klaar te zetten. De mail met aankondigingen waren wel ruim op tijd klaar en prijsverhogingen ook daar zijn bedrijven wel snel mee de hoge ...pieten zitten daar alleen maar naar hun aandelen te kijken en hun bonussen en zijn met hun wintersport vakantie bezig maar hun klanten als die maar betalen klinkt erg negatief maar zo zit de wereld in elkaar helaas. De mensen die dit moeten oplossen daar heb ik wel respect voor die worden volgens mij gewoon tegengehouden. grrrrr
Geloof het of niet, maar dat blijkt dus best lastig te zijn en wij balen er ook van
Ik kopieer en plak mijn antwoord uit dit topic hier ook even:
We werken hard aan een oplossing en verwachten dat dit in de loop van dinsdag 3 december is opgelost. Vanaf dat moment kun je je abonnement eenvoudig aanpassen naar de gewenste abonnementsoptie.
Wat betreft de kosten: zolang de downgrade nog niet mogelijk is, blijft het huidige tarief van Disney+ Premium van toepassing. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Ik heb de vraag uitstaan hoe we dit het beste samen met jullie kunnen oplossen.
We houden jullie hier in ieder geval op de hoogte van verdere updates (sorry voor jouw zoektocht, @Margreet26 )
We vragen jullie vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de nieuwe opties beschikbaar zijn. Zodra de nieuwe abonnementsopties beschikbaar zijn, geven we dit direct aan, zodat je je abonnement kunt aanpassen. Op dat moment heb ik vast ook een antwoord ontvangen op mijn vraag.
Wordt vervolgd!
We zullen uiteraard ook in dit topic een seintje geven. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Hallo allemaal!
Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.
Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt.
Ik heb mijn Disney+ Premium zojuist gewijzigd naar Standaard en had dit dus op 28 november jl al willen doen. Ik zie de verdere (financiële) afhandeling tegemoet.
Ja bij mij ook gelukt terug naar standaard top
@Shyrin van KPN dankjewel voor je bericht! Ik heb het zojuist aangepast in de app.
Top en ook al jouw profiel ingevuld: dank hiervoor, @TvdB2612! @Davski wil jij ook nog jouw profiel invullen, alsjeblieft?
Hallo allemaal!
Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.
Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt.
@Shyrin van KPN Ik heb ook zojuist eindelijk de aanpassing kunnen doorvoeren.
Ik wil graag mijn teveel gefactureerde geld terug. Best wel raar dat jullie dit op basis van mijn abonnement gewoon zelf kunnen zien en doen, maar blijkbaar toch niet zo klantvriendelijk zijn als je zelf zegt.
Het leven is al duur genoeg...
Goedemorgen @schaakwonder zou je dan ook jouw profiel kunnen invullen? Dank je!