Ik denk dat het nog niet kan. En misschien word het nooit mogelijk. Spotify Duo kan ook niet via KPN als ik me niet vergis.
Hi @Tricia_vV,
Nu er meerdere abonnementen zijn om uit te kiezen, snap dat je overweegt om voor Standaard in plaats van Premium te gaan. Dit is via KPN mogelijk vanaf 28 november, meer informatie hierover in het volgende artikel:
Admin: bericht aangepast i.v.m. onvolledige informatie
Hallo @Tricia_vV ,
Je zult hiervoor moeten wachten tot 28 november 2024. Dan kun je het via MijnKPN aanpassen.
Vanaf 28 november 2024 kan je bij KPN kiezen uit drie Disney+ abonnementen. Disney+ Standaard met reclame, Disney+ Standaard en Disney+ Premium. Hieronder lees je de verschillen tussen de abonnementen.
Dit zijn de nieuwe Disney+ abonnementen per 28 november.
Lees verder op:
https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus
(veel gestelde vragen)
Mijn oprechte excuus @Tricia_vV, @Noordzee heeft helemaal gelijk, ik heb de berichtgeving hierover helemaal gemist!
Bedankt voor de informatie. In dat geval is het nog even afwachten en ga ik er eind november mee aan de slag
Ik begrijp dat pas na 28 november de mogelijkheid wordt geboden om de abonnementsvorm aan te passen. Daarmee betaal je dus wel een maand de kosten voor premium terwijl ik daar niet om heb gevraagd en KPN vast en zeker door gebruiksgegevens kan zien dat ik die vorm ook helemaal niet nodig heb. Het wordt verkocht alsof de eerste maand korting op het abonnement wordt gegeven, maar feitelijk betaal ik een maand extra voordat ik over kan gaan tot de abonnementsvorm die ik wil. Dat vind ik niet netjes, eerlijk gezegd.