Skip to main content

Goedemorgen,

Kan er nagekeken worden of ik nu wel of geen Netflix Premium afneem via KPN?

( Ik wil dit niet)

Klantnummer ******.

 

Admin: privégegevens verborgen

Dat kunt u toch zelf zien op de factuur? Als de factuur niet klopt trekt u aan de bel.


….. Misschien kun je even op het klantnummer kijken? Ik heb hier meerdere malen contact over gehad met de klantenservice en ik wil nu graag weten hoe het nu geregistreerd staat bij jullie. Factuur komt pas over een paar weken.


Ik ben geen KPN medewerker. Dus ik kan het niet zien. U kunt het zelf zien als u inlogt op MijnKPN. 

U heeft meerdere malen contact gehad met de klantenservice schrijft u. Wat zeiden die dan?


@AMOM 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Daarom is het ook het beste om geen privé gegevens hier te vermelden.

 

Je kan, zoals @Nick83 ook vermeld, gratis bellen met 0800-0402.

Of je kan op je factuur kijken, deze vind je in MIJNKPN. 


Hallo @AMOM, dit kan je zelf controleren in MijnKPN.

Staat daar geen Netflix Premium? Dan mag je ervan uitgaan dat je geen Netflix Premium hebt. Maar hou voor de zekerheid even jouw factuur in de gaten.

Wanneer Netflix Premium is aangezet, maakt namelijk uit voor de manier van opzeggen.

Netflix stopzetten

Er zijn 2 manieren om Netflix te stoppen. Welke manier voor jou van toepassing is, is afhankelijk vanaf wanneer je Netflix via KPN hebt. 

Heb je ononderbroken sinds vóór 26 juli 2021 Netflix via KPN? Dan kun je jouw Netflix abonnement opzeggen via Netflix.com/youraccountLet op: In MijnKPN heb je toch de optie om Netflix uit te zetten. Hiermee stopt jouw abonnement alleen niet. Jouw account blijft dan gewoon actief en je blijft hier dan ook voor betalen. Zet jouw abonnement dus altijd stop via Netflix.com/youraccount.

Heb je Netflix bij KPN ná 26 juli 2021 aangezet? Dan kan je Netflix opzeggen via MijnKPN.

 

Netflix stopzetten via MijnKPN

  • Log in op je MijnKPN met je nieuwe inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.