Skip to main content
Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat de koppeling van Spotify met KPN stopt na opzeggen?

• June 4, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Zojuist (woensdag 04-06) heb ik Spotify opgezegd, omdat ik dit abonnement rechtsreeks bij Spotify wil gaan afnemen.

Hoe lang duurt het voordat ik het abonnement bij Spotify kan activeren na het opzeggen bij KPN? Op dit moment is dat nog niet mogelijk.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@SiessieB. Goede vraag. Je betaalt Spotify bij KPN niet per dag, maar per gebruiksperiode van 30 dagen. Als je dus opzegt, kun je Spotify Premium of Family nog blijven gebruiken tot het einde van de gebruiksperiode. Daarna wordt je account omgezet naar Spotify Free en kun je het weer upgraden via Spotify zelf. Deze gebruiksperiode kun je vinden op je KPN factuur bij de post waar Spotify in rekening wordt gebracht.

Wil je nog meer weten over Spotify bij KPN, dan kun je terecht op onze Kennisbank. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2025

Hey ​@SiessieB. Goede vraag. Je betaalt Spotify bij KPN niet per dag, maar per gebruiksperiode van 30 dagen. Als je dus opzegt, kun je Spotify Premium of Family nog blijven gebruiken tot het einde van de gebruiksperiode. Daarna wordt je account omgezet naar Spotify Free en kun je het weer upgraden via Spotify zelf. Deze gebruiksperiode kun je vinden op je KPN factuur bij de post waar Spotify in rekening wordt gebracht.

Wil je nog meer weten over Spotify bij KPN, dan kun je terecht op onze Kennisbank.