Skip to main content

Ik heb op zowel mijn ipad als iphone de spotify app staan. Mijn vrouw ook. We hebben een spotify family account. Ik, als beheerder, kan netjes ons beiden zijn in de accountinstellingen. Onze dochter lift ook mee op ons family account en had 1 device. Nu heeft ze een 2e device gekocht, maar hoe zorg ik er nou voor dat ook haar “meeliftaccount” daarop komt te staan? In de hoofdaccount staat een superlange gebruiksnaam en dito wachtwoord. Maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ook voor mn vrouw en mezelf moest doen. Ik en mn vrouw hebben een regulier mailadres bij de instellingen van de hoofdaccount staan.

Hoi @Surreallistic. Uit jouw bericht begrijp ik dat je opzoek bent naar de Spotify inloggegevens van jouw dochter. Hier kan ik helaas geen goed antwoord op geven. Ik verwacht dat jouw dochter een Spotify account heeft aangemaakt met haar Facebook account. In dat geval komt er vaak een lange cijferreeks te staan als gebruikersnaam. Als ze op haar 2e device wil inloggen met hetzelfde account denk ik dat ze eerst moet aangeven dat ze via Facebook wil inloggen en dan haar inloggegevens invullen daarvan. Als je er echt niet uitkomt kan je altijd nog overwegen om contact op te nemen met Spotify. Zij kunnen jouw dochter hier vast in verder helpen.