Skip to main content

Ik heb momenteel een abonnement bij Netflix, dat ik ook rechtstreeks aan Netflix betaal.

Als ik het abonnement via KPN wil laten lopen, moet ik dan eerst bij Netflix zelf opzeggen en pas daarna een abonnement bij KPN afsluiten??

Ik heb momenteel een abonnement bij Netflix, dat ik ook rechtstreeks aan Netflix betaal.

Als ik het abonnement via KPN wil laten lopen, moet ik dan eerst bij Netflix zelf opzeggen en pas daarna een abonnement bij KPN afsluiten??

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

Hallo @r_k ,waarom zou je dat willen, het wordt er niet goedkoper van, of je moet de entertainmentkorting bedoelen, als je daar recht op hebt.

Persoonlijk zou ik inderdaad eerst het Netflix-abo buiten KPN om opzeggen en daarna via MijnKPN Netflix aanklikken inclusief de entertainmentkorting.

Heb je geen recht op entertainmentkorting, of genoemde korting al gebruikt is het niet zinvol om naar Neflix via KPN over te stappen.

 


@JanD  Dank voor je antwoord.

Gaat inderdaad om de entertainmentkorting.


Ik heb momenteel een abonnement bij Netflix, dat ik ook rechtstreeks aan Netflix betaal.

Als ik het abonnement via KPN wil laten lopen, moet ik dan eerst bij Netflix zelf opzeggen en pas daarna een abonnement bij KPN afsluiten??

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

 

Heb ik ook.

Ook Disney+ betaal ik via Disney+ en Netflix via Netflix.

Geen probleem.

Ik kijk altijd via de Smart tv.

Maar je kan Netflix gewoon via de KPN tv decoder kijken, ongeachte hoe je het abonnement betaalt. 

 

Voor de entertainment korting zou je het kunnen doen.

Die krijg je maar op 1 extra pakket.

Er zijn meerdere pakketten, Disney+ (dacht ik) en ViaPlay, etc. 

 

Opzeggen.

Abonnement via Netflix opzeggen.

Als het abonnement daadwerkelijk is beëindigd, abonnement via KPN nemen.

Je kan hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam gebruiken en je bent dus niet krijt.Â