Skip to main content
Antwoord

Ik heb Videoland besteld, hoe koppel ik mijn account? Nog geen bevestiging gehad

• November 3, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Gisterenavond heb ik een bestelling van Videoland staan. Ik heb al een account en ik wilde dit bij KPN voegen. 
Weten jullie waar het mis is gegaan? 
Klantenservice vanochtend, in mijn pauze en vanavond gebeld. Ik kom er niet doorheen 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Deetje21 ,

Heb je al Videoland?

Ook als je al een Videoland account hebt, kan je Videoland bij ons bestellen. Activeer je Videoland account daarna met je huidige Videoland gegevens. We zetten je account automatisch over. Je blijft al je gegevens behouden.

Ik heb al Videoland, maar wil dit graag overzetten naar KPN.

Dat kan. Bestel Videoland in MijnKPN. Daarna activeer je het account bij KPN met je bestaande Videoland gegevens. Je lopende Videoland abonnement (direct bij Videoland) wordt dan gepauzeerd. 

Zodra je Videoland via KPN opzegt wordt jouw gepauzeerde Videoland abonnement bij Videoland weer hervat.

Wil je niet dat je bestaande Videoland abonnement (direct bij Videoland) gepauzeerd wordt? Zeg dan eerst je Videoland abonnement bij Videoland op voordat je Videoland via KPN bestelt. Na opzegging krijg je een bevestiging per e-mail met hierin een datum waarop jouw abonnement stopt. Vanaf deze datum kun je Videoland bij KPN bestellen.

bron: 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Hallo ​@Deetje21 ,

Heb je al Videoland?

Ook als je al een Videoland account hebt, kan je Videoland bij ons bestellen. Activeer je Videoland account daarna met je huidige Videoland gegevens. We zetten je account automatisch over. Je blijft al je gegevens behouden.

Dat kan. Bestel Videoland in MijnKPN. Daarna activeer je het account bij KPN met je bestaande Videoland gegevens. Je lopende Videoland abonnement (direct bij Videoland) wordt dan gepauzeerd. 

Zodra je Videoland via KPN opzegt wordt jouw gepauzeerde Videoland abonnement bij Videoland weer hervat.

Wil je niet dat je bestaande Videoland abonnement (direct bij Videoland) gepauzeerd wordt? Zeg dan eerst je Videoland abonnement bij Videoland op voordat je Videoland via KPN bestelt. Na opzegging krijg je een bevestiging per e-mail met hierin een datum waarop jouw abonnement stopt. Vanaf deze datum kun je Videoland bij KPN bestellen.

bron: 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 3, 2025

Gisterenavond heb ik een bestelling van Videoland gedaan. Ik heb hier geen bevestigingsmail van gehad. Ik kan het dus niet bij KPN activeren.

Ik heb al een Videoland account en ik wilde met de bestelling Videoland bij KPN toevoegen. 

Weten jullie waar het mis is gegaan? Is de bestelling überhaupt doorgekomen?

Klantenservice vanochtend, in mijn pauze en vanavond gebeld. Ik kom er niet doorheen. 

Admin: topics samengevoegd

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Deetje21, welkom op onze community! Ik heb je topics even samengevoegd. Heb je inmiddels een bevestiging gehad of mijn collega's gesproken? Op onze kennisbank vindt je alles over Videoland en hoe je deze kunt activeren/koppelen:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 10, 2025

Hallo ​@Deetje21 ,

Heb je al Videoland?

bron: 

@Deetje21 

Is het inmiddels gelukt?