Skip to main content
Antwoord

Ik kan alleen de publieke omroepen zien via de TV+ app op mijn iPhone

• November 11, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds vorige week kan ok geen kanalen meer streamen via mijn fiber abo met TV+ op mijn IOS (iphone 16 pro max) alleen NL 123. Mijn kanalen via TV doen het wel met de box. Er is niks verandert aan mijn kant en heb alles geprobeer: herinstallatie app, reset modem, settings box, mijnkpn, etc. 

Weet iemand wat hier ad hand is?

🙏

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Yuri D, welkom op de community. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd zo te zien, maar nog zonder succes. Het resetten van de apparaten heeft geen effect op de app, dus voor een volgende keer hoef je die stappen niet te doen. Dat scheelt dan weer, al hoop ik natuurlijk dat het nu eenmalig is 😉

Zou je eens op een computer naar tv.kpn.com kunnen gaan, en daar inloggen? Lukt het daar wel om andere zenders te kijken? Je kunt daar onder Instellingen -> Apparaatbeheer ook zien hoeveel apparaten zijn aangemeld. Als je die lijst volledig leeg haalt, en daarna opnieuw inlogt op jouw iPhone, hoe gaat het dan?

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hoi ​@Yuri D, welkom op de community. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd zo te zien, maar nog zonder succes. Het resetten van de apparaten heeft geen effect op de app, dus voor een volgende keer hoef je die stappen niet te doen. Dat scheelt dan weer, al hoop ik natuurlijk dat het nu eenmalig is 😉

Zou je eens op een computer naar tv.kpn.com kunnen gaan, en daar inloggen? Lukt het daar wel om andere zenders te kijken? Je kunt daar onder Instellingen -> Apparaatbeheer ook zien hoeveel apparaten zijn aangemeld. Als je die lijst volledig leeg haalt, en daarna opnieuw inlogt op jouw iPhone, hoe gaat het dan?