Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen films kijken uit het Pluspakket in de KPN TV app

  • May 19, 2024
  • 8 reacties
  • 204 keer bekeken

Fons Coenen
Nieuwkomer

Waarom kan ik geen films kijken uit mijn pluspakket en andere kpn films  op de nieuwe kpn app?

Beste antwoord door Jan van KPN

Beste Jan, bedankt voor je reactie. We betalen voor het pluspakket terwijl we daar dus geen gebruik van kunnen maken als we de app gebruiken. Hoe gaan jullie ons compenseren? 

Graag gedaan @Danny C.!

Wat betreft een compensatie; daar kan ik heel kort in zijn. Hier gaat KPN geen compensatie voor aanbieden. Je kunt het Pluspakket namelijk wel gewoon kijken via de tv ontvanger en dat is waar je uiteindelijk voor betaalt. Het zal op den duur ook weer mogelijk worden om het Pluspakket via de app te kijken en hopelijk is dat op korte termijn 🙏🏻

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 19, 2024

Hallo @Fons Coenen ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 21, 2024

Goedemorgen @Fons Coenen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

 

Hallo @Fons Coenen ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode

Heb je dit nog kunnen testen en zo ja, heeft dit geholpen en lukt het je inmiddels weer om films vanuit het Pluspakket te kijken?


  • Nieuwkomer
  • May 21, 2024

Ik heb het op die manier geprobeerd  maar het veranderd niets. Bij de oude app kon ik nagenoeg hetzelfde als thuis. Nu kan ik geen films zoeken en pluspakket zie ik niet terug!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 21, 2024

Ik heb het op die manier geprobeerd  maar het veranderd niets. Bij de oude app kon ik nagenoeg hetzelfde als thuis. Nu kan ik geen films zoeken en pluspakket zie ik niet terug!

Dat klopt ook helemaal @FonsC

Ik was helaas niet zo scherp waarvoor excuses; maar het is met de nieuwe app nog niet mogelijk om de inhoud van het Pluspakket te bekijken. Hier wordt achter de schermen wel hard aan gewerkt!


  • Nieuwkomer
  • July 8, 2024

Wanneer is het kijken van films van het pluspakket via de app dan opgelost? hebben jullie eens streefdatum?


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 9, 2024

Goedemorgen @Danny C. en bedankt voor jouw berichtje :)
 

Wanneer is het kijken van films van het pluspakket via de app dan opgelost? hebben jullie eens streefdatum?

Helaas nog niet bekend. Zodra hier meer bekend over is, zullen we dat uiteraard melden in het desbetreffende topic


  • Nieuwkomer
  • July 9, 2024

Beste Jan, bedankt voor je reactie. We betalen voor het pluspakket terwijl we daar dus geen gebruik van kunnen maken als we de app gebruiken. Hoe gaan jullie ons compenseren? 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 9, 2024

Beste Jan, bedankt voor je reactie. We betalen voor het pluspakket terwijl we daar dus geen gebruik van kunnen maken als we de app gebruiken. Hoe gaan jullie ons compenseren? 

Graag gedaan @Danny C.!

Wat betreft een compensatie; daar kan ik heel kort in zijn. Hier gaat KPN geen compensatie voor aanbieden. Je kunt het Pluspakket namelijk wel gewoon kijken via de tv ontvanger en dat is waar je uiteindelijk voor betaalt. Het zal op den duur ook weer mogelijk worden om het Pluspakket via de app te kijken en hopelijk is dat op korte termijn 🙏🏻