Skip to main content
Vraag

Ik kan spotify niet opzeggen bij kpn of spotify

• February 17, 2026
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik probeer mijn Spotify Premium abonnement op te zeggen, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd tussen KPN en Spotify.

​De situatie:

​Bij Spotify: Mijn accountpagina vermeldt: "Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader hen voor vragen." De klantenservice van Spotify verwijst mij ook direct terug naar KPN.

​Bij KPN: De telefonische helpdesk geeft aan dat het als 'Online aankoop' op de factuur staat en dat ik het via Spotify of KPN Pay moet regelen. Ik gebruik echter geen KPN Pay en bij Spotify kán ik niets wijzigen.

​Achtergrond:

Ik weet 100% zeker dat dit abonnement jaren geleden is afgesloten via kpn 

​Mijn vraag:

Zou een moderator (KPN medewerker) in de 'back-end' kunnen kijken om deze koppeling handmatig te verbreken of het abonnement stop te zetten?

​Alvast bedankt voor de hulp!

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@louiseg welkom op de KPN Community! Dat is natuurlijk erg lastig en ik help graag. Ik denk dat ik iets te laat ben in deze, klopt het dat je contact hebt gehad met een collega via X of Facebook. Als ik zo kijk zijn er nu stappen gezet om het abonnement alsnog stop te zetten.

Mocht ik mij vergissen laat het dan weten, dan pak ik het verder voor je op!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2026

Klopt collega via X heeft het als het goed is opgelost. 
ik hoop dat het opgelost is  

dank voor je reactie 

met vriendelijke groet 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@louiseg! Goed om te horen, mocht er toch nog iets spaak lopen of mocht je verdere vragen hebben laat het dan weten! We helpen graag :-) .

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2026

Dankje wel ga ik doen. 
ik ga er nu vanuit dat het allemaal goed komt. 
Gisteravond  was het abonnement beëindigd. 😄

Als ik het volgende maand niet meer op factuur zie is het klaar . 
met groet