Skip to main content

mijn spotify account overgegaan naar FREE en nu krijg ik premium niet meer aangemeld. Als ik via kpn.com/spotify activeren probeer om via mijn KPN id in te loggen, krijg ik de melding dat er bij dit ID geen spotify abonnement is. Heb al jaren premium account, maar gisteren is verteld dat er iets fout is gegaan met de verlenging van een jaar geleden al. En kreeg nu ineens mail dat ik naar FREE zou gaan: vervolgens gelijk premium weer aangezet. Op mijn abonnement zelf staat al geactiveerd, maar ik krijg hem niet geactiveerd via de kpn link. Graag zou ik gebruik willen maken van mijn premium zoals voorheen. Is nu al 3 dagen geleden dat het zo is. 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Zwier, als Spotify Premium nog een onderdeel is van jouw abonnement wil je daar natuurlijk ook gebruik van kunnen maken. Uit je bericht kan ik nog niet halen of het over Spotify bij een Thuis of mobiel abonnement gaat. Ik vermoed dat het over een mobiel abonnement gaat, met de gegevens in je profiel ben ik al voor je gaan kijken en ik zie dat er voor het mobiele abonnement vandaag nog contact is geweest en dat daarbij iets is gedaan voor Spotify. Het lijkt daarbij juist uitgezet te zijn bij het abonnement. Wat er precies in dat gesprek is besproken kan ik niet zien, is daarbij aangegeven wat een vervolgstap zal zijn? Of is het inmiddels opgelost?