Skip to main content

Ik heb al jaren een Spotify Premium abonnement, maar sedert enige tijd (ik vermoed na een verlenging van mijn mobiele abonnement) heb ik op mijn iPhone en iPad onverwachts een Gratis abonnement.

Wanneer ik de diverse forumberichten lees, moet ik het abonnement activeren. Echter wanneer ik de stappen volg is het resultaat een pagina met de mededeling dat ik helemaal geen abonnement heb.

Graag mijn abonnement herstellen zodat ik de activatie kan doen of beëindigen zodat ik privé een abonnement kan afsluiten.

 

Gebeld met 0800-0402 en ik kom niet verder dan de mededeling dat ik een sms ontvang van een klachtenformulier. Helaas geen sms.

Helaas moet ik mij aansluiten bij deze rij. Sinds mijn abonnement is verlengd heb ik geen Spotify premium meer op devices en betaal er wel voor zag ik op mijn factuur.


Via een forum, zoals deze, helpen vooral klanten elkaar.

Dus wij kunnen niets regelen.

Dat kan, morgen vanaf 8 uur, via het gratis nummer 0800-0402 of via MIJNKPN.

 

Een gratis abonnement hoef je niet te activeren.

Je hebt dan alleen reclame en iets lagere kwaliteit.

 

Wil je een betaald abonnement, dan moet je het éénmalig activeren.

Heeft u een betaald abonnement?

 

Vul ook je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan ook een moderater (KPN medewerker) het voor u nakijken en erop terugkomen.


Ik heb intussen de beloofde bericht van KPN ontvangen met een link naar een formulier waarmee ik kan reageren.

In het kort komt het er op neer dat het Spotify-abonnement door een andere wijziging is teruggezet naar Gratis en ik aan het eind van de abonnementsmaand kan besluiten of ik gratis of premium wil abonneren.


Admin: samengevoegd met je bestaande topic