Skip to main content
Vraag

Inloggen op de tablet van mijn man op de KPN TV+ app, met welk account log ik in?

• April 4, 2026
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik probeer voor mijn echtgenoot de KPN tv app te installeren op haar tablet.

Moet ik een eigen KPN- ID account voor haar aanmaken. Zodat zij ook tv kan kijken op haar tablet.

Wat ik ook probeer mijn account van KPN komt steeds tevoorschijn.

Graag duidelijk uitleg zodat ik haar hiermee van dienst kan zijn.

2 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • April 4, 2026

Gewoon jouw account gebruiken, daar is immers het abonnement aan gekoppeld. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 5, 2026

Hallo ​@Blwbrk ,

Je moet juist niet inloggen met een ander account. Gewoon jouw eigen account gebruiken.

Hoe log ik in op de KPN TV+ App?

Log gemakkelijk in met jouw KPN account, waaraan je Internet en TV abonnement gekoppeld is. Dit is hetzelfde account dat je gebruikt voor MijnKPN. Ben je het wachtwoord voor je KPN account vergeten? Geen probleem. Stel dan een nieuw wachtwoord in.

Je kunt ook inloggen met jouw abonnementsnummer en pincode. Het abonnementsnummer bestaat uit veertien cijfers en de pincode uit vier cijfers.

Je abonnementsnummer staat in MijnKPN bij ‘Informatie & instellingen’. 

Abonnementsnummer bekijken

Nieuwe pincode kiezen

Je kunt wel een apart profiel maken voor haar. 

Stel je eigen profiel in

De KPN TV+ App ondersteunt verschillende profielen. Zo kun je ieder persoon in je huishouden een eigen profiel geven (maximaal acht).

Het profiel kan naar eigen smaak worden ingesteld met een profielafbeelding, favoriete zenders en kijklijst. Zo staat jouw favoriete content altijd bovenaan. 

Ook kun je een leeftijdsgrens instellen. Ideaal voor kinderprofielen.

Een profielnaam mag je zelf verzinnen en een profielfoto is niet verplicht. Persoonlijke aanbevelingen krijg je alleen indien je toestemming geeft. 

bron: 

Â