Skip to main content

Ik heb de indruk dat wanneer er teveel mensen gebruik maken van de itv appĀ deze bij mii wegvalt. Met name tussen 20.30 uur een 22.00 uur is dat het geval. Mijn internet is hier prima, nieuwe app geinstalleerd maakt geen verschil en het geforceerd stoppen van de Ipad heeft ook niet geholpen, wat nu?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Ferdinand Fransen! Het kan kloppen dat als je met meer mensen tegelijkertijd de app gebruikt dat dit niet lukt. Je kan met 3 mensen tegelijkertijd via iTV Online kijken. Meer informatie hierover kan je vinden op onze informatiepagina over iTV.

Kan je bevestigen dat dit is wat je ervaart? Als dat niet zo is laat dan weten welke foutcode je krijgt. Laat dan ook weten op welk apparaat je kijkt en welke versie van de iTV app je hebt.Ā 


Hoi,

Ā 

nee ik kijk alleen op mijn ipad. Wifi snelheid is zeer hoog, want glasvezel. Alles zou dus moeten werken. Ik kijk via een Ipad 2. App opnieuw geinstalleerd, nieuwste versie dus. Maar iedere avond tussen 20.30 en 22.00 uur valt hij steeds weg, loopt vast en buffert zich een ongeluk.Ā 
ik heb hetzelfde probleem ook op mijn Iphone en ook als ik kijk via internet. Ik zie geen foutcodes

groet

Ā 

ferdinand


Klopt het dat op de iPad 2 iOS 9 draait? De iTV app voor appleĀ heeft namelijk iOS 12 of hoger nodig.Ā 

Wel is het opvallend dat op de computer het probleem ook speelt. Hoe gaat het op die computer met andere streamingdiensten zoals YouTube of bijvoorbeeld Netflix?

Als je op het moment dat je het bufferen krijgt een speedtest doet, welke snelheden zie je dan?