Skip to main content

Tot 1 juli konden wij alle opgenomen programma's thuis op ons vakantie adres via Chromecast bekijken. Na 1 juli is dat niet meer mogelijk. Bij de opdracht casten gaat het programma even naar de tv en stopt dan. Op de mobiel krijg ik dan…….speelt af….. 

Het ligt niet aan de wifi, want dat is snel genoeg. Het ligt ook niet aan de Chromecast want ik kan alle andere apps zoals Netflix en Videoland wel afspelen.  Het ligt dus bij KPN. Wij hebben alles bij KPN. Vandaag gebeld, tussen de 12 - 15 minuten aan de telefoon gewacht tot er iemand beschikbaar was. Deze persoon kon mij niet helpen. 12 - 15 minuten voor niks aan de telefoon gezeten. 

Emma

 

Heeft u het al eens met een andere mobiel of tablet geprobeerd? Of vanaf de pc/laptop... kan het ook volgens mij ook.


Hier exact het zelfde probleem. Opgenomen programma's zijn niet meer te streamen naar een chromecast. Met meerdere devices en op meerdere locaties geprobeerd, maar hij doet het niet.

 

Iemand een idee??


Hier exact het zelfde probleem. Opgenomen programma's zijn niet meer te streamen naar een chromecast. Met meerdere devices en op meerdere locaties geprobeerd, maar hij doet het niet.

 

Iemand een idee??

 

Ik begrijp dat u (@Ellen9247)  en @Adriana67 niet meer kunnen casten vanaf de telefoon naar de Chromecast?

(streamen doet de Chromecast).😉

Geld dit ook voor tv zenders?

Of alleen voor opgenomen programma's?

 

Welke Chromecast heeft u?

Welke mobiele telefoon heeft u?

Heeft u glasvezel en neemt u op op kanaal 661 - 670? (hiervan kan je, helaas, nog steeds de opnames niet zien op KPN ITV app😣).


Gelukkig, het probleem is opgelost. Wij kunnen weer opgenomen programma's kijken. KPN, bedankt.


Gelukkig, het probleem is opgelost. Wij kunnen weer opgenomen programma's kijken. KPN, bedankt.

 

Mooi dat KPN het heeft opgelost.

 

Alleen de HD glaskanalen (661-670, HD in de originele stream van 12,5 Mb/s) kunnen nog steeds niet. 😒


Hi @Adriana67 en @Ellen9247!
Het probleem met het niet meer kunnen casten lag aan onze kant:

Bron

Fijn dat het nu weer werkt!