Skip to main content

Geen kanaal 225 😞 Herstarten helpt niet, niet verborgen .... Jammer, vond t een leuk extraatje.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Geen kanaal 225 😞 Herstarten helpt niet, niet verborgen .... Jammer, vond t een leuk extraatje.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Kijk bij verborgen kanalen, misschien is hij verborgen.

Ik ga er natuurlijk vanuit dat je ViaPlay via KPN hebt afgenomen. 

Kanaal 225 zend alleen de F1 op za. en zo. uit.  Verder is er alleen reclame voor ViaPlay.

Via de app op o.a. de Smart tv kan je alles van ViaPlay kijken.

ViaPlay is een streamingdienst, net zoals Netflix, Disney+, etc. 


Zoals ik in mijn bericht aangaf staat t kanaal niet verborgen. Kanaal 225 hoef ik toch geen ViaPlay voor af te nemen?


@Wladie , toch, om viaplay op kanaal 225 te kunnen kijken moet je ook Viaplay bij KPN hebben (dus voor betalen). Het is alleen maar een extra service tot augustus, naast de app. Maar het zit wel aan een Viaplay abo geknoopt:

 

 


Zoals ik in mijn bericht aangaf staat t kanaal niet verborgen. Kanaal 225 hoef ik toch geen ViaPlay voor af te nemen?

 

Jawel, anders kan je kanaal 225 niet zien.

Je moet daarvoor een abonnement via KPN op ViaPlay nemen.

Kanaal 225 is er alleen voor ViaPlay abonnees die via KPN het abonnement hebben afgenomen.

Op Kanaal 225 kan je dan alleen de F1 op za. en zo. zien, meer mag niet van ViaPlay. 

 

Dit geld voor meerdere kanalen.

Film1, Ziggo Sprot, Duits pakket, Pluspakket, etc. 

Zonder abonnement kan je die kanalen ook niet zien. 

 

Alleen het reclame kanaal van ViaPlay op kanaal 226 kan je zien.


Maar dan is het toch niet speciaal voor KPN klanten  (gratis)? Rare aanbieding.....


Maar dan is het toch niet speciaal voor KPN klanten  (gratis)? Rare aanbieding.....

 

Toch wel, want als je het abonnement bij ViaPlay rechtstreeks afneemt, dan krijg je kanaal 225 ook niet.

Dus alleen als je ViaPlay via KPN afneemt, is kanaal 225 beschikbaar.

Zo is het ook bij Ziggo op kanaal 200. 

 

Als ik het goed heb, kan je een paar races gratis kijken, waaronder Zandvoort. 

 

En zoals vermeld, mag KPN, Ziggo, etc. alleen de F1 op za. en zo op dit kanaal uitzenden.

Meer mag niet van ViaPlay.

Reden: ViaPlay heeft onvoldoende bandbreedte om de grote aantal kijkers tijdens de F1 op za. en zo. van een goede stream via hun app te kunnen voorzien.