Skip to main content

Graag kom ik in contact met kpn over precies hetzelfde probleem. Geboortedatum **-**-**** ****************

 

Ik gebruik softwareversie 15.4.1 op een iPad air2. 
 

ik hoor graag van u, dank!

vr gr

 

Job


*Admin: Gegevens verwijderd ivm privacy en reactie onder een ander topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Job Oosting, welkom hier. 

Bij jou dus ook zo ineens gestopt? Via ITV Online werkt het wel? Dus via Safari?

15.4.1 is de iOS versie toch? 

Welke versie van onze ITV app heb je?

 


De nieuwste IOS' zijn momenteel 15.5 voor de iPad en 15.6 voor de iPhone.
Overigens werkt de KPN-ITV-app hier wel prima @Job Oosting op de iPad, en ook op de iPhone.
Niet dat ik hem ooit gebruik, (zou niet weten waarom ik hem zou gebruiken) maar als ik hem even test dan werkt hij prima.


@huistijger de laatste IOS versie voor de IPhone is nog steeds 15.5. Vorige week is de IOS 15.6 Beta 1 uitgebracht. 


Hoi Bart, Via de browser doet ie t ook niet, blijft maar laden. Ik kan wel de gids bekijken, dat kan in de app niet, dan staat de gids op 5 uur vroeger. iOS 15.5 zit er net op. Versie iTV is de nieuwste uit de AppStore. Heb ook al meerdere keren de app eraf gehaald, iPad opnieuw opgestart, nieuwe iTV app gedownload, mocht allemaal niet baten.

wat kan hier nu het probleem zijn? Ik vind nergens het antwoord daarop. Maar die ga jij me vast geven ;-)

 

dank!

 

Job


Zie je iets vreemds aan het gebruikte geheugen in de ipad?

 


Nee denk het niet: 10gb van 16gb gebruikt. 


Toch wel speciaal dat het alleen bij jou lijkt te spelen. In eerste instantie lijkt het mij op de iPad zelf te liggen. Anders had ik veel meer klachten moeten zien. 

Kun je de iPad resetten? Wel dan eerst een reservekopie maken natuurlijk. Dan verlies je geen gegevens van je iPad. 


Toevallig wilde ik via de Eurosport app tennis kijken op de iPad, toen had ik hetzelfde probleem. Dus ik ben er nu wel achter dat het aan de iPad ligt. Ook hier denkt de app dat het een paar uur vroeger is, terwijl de tijdsnotatie wel klopt in het scherm… ik doe een reset maar denk ik, tenzij iemand een andere tip heeft?

 

dank in ieder geval iedereen. Groet, Job


@Job Oosting is het gelukt met de reset alles weer goed aan het werk te krijgen? 🙂


Hoi Bram, ja het is gelukt. De iPad stond niet op Europese tijd, al klopte de tijd wel bovenin het scherm. Dus het duurde echt lang voordat ik dat door had!

Jullie allen bedankt voor het meedenken.

 

Groet,

 

Job