Skip to main content
Beantwoord

Krijg geen mail om Viaplay te activeren

• December 7, 2025
  • 28 reacties
  • 283 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• Topper
  • December 7, 2025

Super, dank je wel Erik

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 7, 2025

Iets met de gezegde, goedkoop is d...

duurkoop? 
Gelukkig en fijn genoeg hebben we nu een oplossing die voor iedereen werkt! 😉😎

Geniet van deze race…. ik ben er niet helemaal in thuis, maar volgens mij wordt het een HELE spannende! 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 7, 2025

Goedemorgen, ​@Miriam2020, ​@Dilia en ​@Astrid_MIS. Minder fijn begin van een lekkere Formule 1 zondag. We zien wat meer meldingen van Viaplay bestellingen die niet lijken door te lopen. Dat is op dit moment in onderzoek. Hopelijk kunnen we dit ook zo snel mogelijk oplossen zodat jullie straks om 14:00 ongestoord kunnen kijken. Ik kom er op terug zodra ik meer weet!

We zien inderdaad dat orders niet doorlopen. Daar wordt nu aan gewerkt om ze er alsnog door te krijgen. Zoals het er nu uitziet zou dat ook op tijd voor de race klaar moeten zijn. Verdere updates volgen.

13:10 Er wordt nog gewerkt aan het oplossen van het probleem.

Omdat we zeker willen zijn dat jullie de race ongestoord kunnen kijken hebben we, per direct, kanaal 230 voor iedereen opengezet.

Zie je dit kanaal niet als je erheen zapt, herstart dan even je tv ontvanger. Dit kan door de KPN-knop op de afstandsbediening ingedrukt te houden totdat je een menu in beeld krijgt. Kies dan voor herstarten. Of je kunt de ontvanger eventjes stroomloos maken.

Aanvulling: Zie je hem dan nog niet, controleer of je toevallig de zenderlijst ‘favoriete zenders’ actief hebt. Dit check je met de blauwe knop op de afstandsbediening 

16:44 En inmiddels kan ik aangeven dat het onderliggende probleem ook is verholpen. We zien dat de vastgelopen orders bezig zijn met doorlopen. Wil zeggen dat je uiterlijk later vandaag een activatiemail of werkende Viaplay zender hebt. We laten kanaal 230 nog even openstaan totdat we zien dat dit voltooid is. 

Â