Skip to main content

Was het opgelost, weer het kinderslot!  Standaard pincode pakt hij weer niet! Los het nu eens op verdorie 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Was het opgelost, weer het kinderslot!  Standaard pincode pakt hij weer niet! Los het nu eens op verdorie 

Werkt die pincode wel als je hem op een TV ontvanger gebruikt?


Werkt die pincode wel als je hem op een TV ontvanger gebruikt
Ik cast via hotspot en ipad2 air met de iTV app


Ik heb hier alleen digitenne 


Ik heb hier alleen digitenne 

Op wiens abonnement kijk je dan via die iTV app?


Kinderslot is er weer vanaf. Pfffffff


Opnieuw kinderslot op iTV app als ik wil streamen via de Chromecast. Zooo ontzettend irritant 


Op wiens abonnement kijk je dan via die iTV app?

Mijn Eigen abonnement maar in mijn vakantie huis heb ik alleen digitenne en cast dan via hotspot naar mijn Chromecast 


Kan nog steeds niet casten vanuit iTV app via hotspot, nog steeds wordt gevraagd het kinderslot tijdelijk uit te zetten maar pincode pakt hij niet! Kan dat nu eens verholpen worden


Is de Chromecast daarbij ook op de wifi van de hotspot aangesloten?

Kan je eens een screenhot plaatsen van dat scherm waar je de pincode in moet geven?


Is de Chromecast daarbij ook op de wifi van de hotspot aangesloten?
ja en hij geeft klaar om te casten en komt dan met het kinderslot. Andere apps werken wel

 


Klopt het dat jij een iPad gebruikt om mee te gaan casten?

Heb jij überhaupt het kinderslot geactiveerd staan op jouw iPad?

 


Ik cast idd vanaf de iPad, kinderslot staat uit.  Normaal werkt casten goed maar eens in de zoveel tijd krijg ik weer het kinderslot.

vreselijk irritant 


@TV Apps Team, Is dit een bekend fenomeen?


En ineens is het kinderslot er weer vanaf🤔


@Holly We ontvangen graag je iTV abonneenummer per DM. (van 14 cijfers, te vinden in MijnKPN o.a.).

In general, misschien beantwoord dat de vraag al en hoeft er niet meer gekeken te worden of er iets met je account is aan de hand is:
Voor accounts waarbij kinderslot op accountniveau actief is geldt:
-bij casten van live zal er om het kinderslot PIN gevraagd worden, omdat de cast op zichzelf werkt en (relatief) oneindig is; er is geen eindtijd; een chromecast kan zelf nog niet checken of een programma item (EPG) over drie uur op dat kanaal wel geblokkeerd dient te worden want het kan de EPG data nog niet inladen. Daarom wordt er in dat geval altijd om de PIN gevraagd, zodat we niet per abuis een programma tonen via de cast die geblokkeerd had moeten worden (voor bv kleine kinderen).
-bij casten van Terugkijken, Opnames, of een film of serie uit die categorieën hoeft dat niet, die video's zijn eindig en kan de app waar vandaan gecast wordt bepaald worden of deze geblokkeerd wordt of niet.

Maar als kinderslot op accountniveau echt helemaal uit staat, dan zullen we er even in willen duiken en ontvangen we dus graag je abonneenummer. 

 


Ik heb mijn abonnement nr. bijgewerkt in mijn profiel.


Ik heb mijn abonnement nr. bijgewerkt in mijn profiel.

@Holly Kinderslot op je account staat actief op dit moment. Geen kinderen/geen kinderslot nodig/wenselijk? Eenmalig uitschakelen en dan ben je van die pop-up af, in alle apps en de tv-ontvanger. Uitschakelen op accountniveau kan via de tv-ontvanger of tv.kpn.com. 

 

In general, misschien beantwoord dat de vraag al en hoeft er niet meer gekeken te worden of er iets met je account is aan de hand is:
Voor accounts waarbij kinderslot op accountniveau actief is geldt:
-bij casten van live zal er om het kinderslot PIN gevraagd worden, omdat de cast op zichzelf werkt en (relatief) oneindig is; er is geen eindtijd; een chromecast kan zelf nog niet checken of een programma item (EPG) over drie uur op dat kanaal wel geblokkeerd dient te worden want het kan de EPG data nog niet inladen. Daarom wordt er in dat geval altijd om de PIN gevraagd, zodat we niet per abuis een programma tonen via de cast die geblokkeerd had moeten worden (voor bv kleine kinderen).
-bij casten van Terugkijken, Opnames, of een film of serie uit die categorieën hoeft dat niet, die video's zijn eindig en kan de app waar vandaan gecast wordt bepaald worden of deze geblokkeerd wordt of niet.