Skip to main content
Vraag

Melding dat e-mail adres al in gebruik is bij activeren Videoland

• May 22, 2026
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik probeer Videoland via KPN te activeren,  maar dan word er gezegd, dat mijn emailadres al in gebruik is en ik krijg geen bevestingsmail, waardoor ik dus niet verder kan. Ik heb nooit eerder zelf een Videoland account gehad, wel maakte ik gebruik van mn dochter's account (wss met mijn emailadres)Hoe los ik dit op!

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Hallo ​@JackyK66 ,

Dan zou ik nu Videoland activeren met een ander e-mailadres. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2026

@Noordzee Dat heb ik geprobeerd,  maar dan moet ik een betaald abonnement nemen, buiten KPN om. Volgens mij kan dat alleen met mijn bij KPN bekende emailadres 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

OK, dan zal jouw dochter bij Videoland jouw e-mailadres moeten laten verwijderen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2026

@Noordzee ook gedaan, maar kom niet verder helaas! Nu zegt KPN dat mijn Videoland al geactiveerd is, maar waar kan ik zien met welk emailadres? Anders ga ik na het weekend maar contact opnemen

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@JackyK66, welkom bij de community! Vervelend dat je hierdoor vastloopt. 😕

Ik vraag me eigenlijk af wat er gebeurt als je bij Videoland probeert in te loggen met dat e-mailadres en vervolgens klikt op ‘wachtwoord vergeten’. Mogelijk zit het account toch nog ergens gekoppeld aan dat mailadres, waardoor je via die weg weer toegang kunt krijgen of kunt zien welk account actief is.

Omdat KPN aangeeft dat Videoland al geactiveerd staat, lijkt het er namelijk op dat er ergens nog een bestaande koppeling actief is met dat e-mailadres. Laat vooral weten wat daaruit komt 🙂