Skip to main content

Lees dat het regelmatig voor komt maar nu 2 jaar later is het probleem er nog steeds. Misschien toch maar opzeggen wordt er gek van

Hallo @Ria Driessen ,

Misschien dan maar gebruik maken van de app op jouw smart-TV? Dus dan netflixen buiten KPN om. 


Hoi @Ria Driessen en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet lekker netflixxen op die manier. Ik denk dat de belangrijkste vraag is, hoe kijk je Netflix? Is dat via onze tv-ontvanger, is dat via een app op jouw smart-tv, is dat via een laptop, tablet of mobieltje? Legio aan mogelijkheden en elke mogelijkheid heeft een andere oplossing voor dit probleem. In spannende afwachting van jouw antwoord zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hallo @Ria Driessen ,

Misschien dan maar gebruik maken van de app op jouw smart-TV? Dus dan netflixen buiten KPN om. 

@Ria Driessen

Heb je de app op de smart-TV al geprobeerd? Of heb je het op een andere manier opgelost? 


Dank je wel. Vind het wel vervelend,  via de app, maar hij doet het wel.


Ok @Ria Driessen ,

Het is misschien wat vervelend via de app, maar dan kun je wel Netflix kijken. Veel plezier.👍


Hoi @Ria Driessen en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet lekker netflixxen op die manier. Ik denk dat de belangrijkste vraag is, hoe kijk je Netflix? Is dat via onze tv-ontvanger, is dat via een app op jouw smart-tv, is dat via een laptop, tablet of mobieltje? Legio aan mogelijkheden en elke mogelijkheid heeft een andere oplossing voor dit probleem. In spannende afwachting van jouw antwoord zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Hi @Ria Driessen  ik heb helaas verder geen antwoord meer gekregen op mijn vraag. Wat je nog had kunnen doen was bijvoorbeeld een reset van de tv-ontvanger. Zie deze link: tv-ontvanger resetten. Mocht je alsnog willen dat ik samen met je kijk naar een oplossing voor de Netflix problemen via de tv-ontvanger dan verneem ik dit graag.