Skip to main content
Vraag

Netflix pauzeren zorgt voor foutmelding in de app

• May 8, 2026
  • 7 reacties
  • 36 keer bekeken

Als we een serie kijken op netflix, en na een aflevering even pauzeren (tijdens een aflevering of na een aflevering) weer verder willen kijken krijgen we na een paar seconden een foutmelding en moet Netflix opnieuw opgestart worden of nog vervelender, de hele TV box van het stroom af en weer opnieuw opstarten. 

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 8, 2026

Je hebt de Sagemcom DIW7022 begrijp ik.

En je hebt hem al van de spanning (voor minimaal 2 minuten) eraf gehaald begrijp ik.

Je kijkt Netflix via de app op de DIW7022

Dat probleem van de ene aflevering naar de andere aflevering op Netflix had ik ook op de DIW7022.

Is bij KPN bekend.

Ik heb het als volgt opgelost:

Ga naar de KPN modem (router) en zet IPv6 uit. (en scrol iets naar benden)

IPv6 is de boosdoener in dit geval.

Hopelijk gaat KPN dit irritante probleem snel oplossen.

• Auteur
  • Topper
  • May 8, 2026

Ja ik kan dus niet meer inloggen op mijn router.  En een harde reset terug naar fabrieksinstellingen lukt ook niet, niet met het restknopje of via de app/op afstand. Dus... ik blijf heel geduldig wachten tot er een andere oplossing komt 😇

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 8, 2026

Welke KPN modem (router) heb je?

En welke melding krijg je dan bij het inloggen?

Want als je IPv6 op de KPN modem (router) uitzet, ben je voorlopig van dit irritante probleem af.

En hopen dat KPN snel een oplossing heeft (eventueel samen met Netflix).

• Auteur
  • Topper
  • May 8, 2026

Experiabox v10. Hij pakt mijn wachtwoord niet meer. Nieuwe aanvragen kan niet. En de harde reset lukt ook niet. Dus kan er niets mee. 

Want irritant is het zeker 😅

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 9, 2026

• Auteur
  • Topper
  • May 9, 2026

Ja dat had ik al geprobeerd. Maar hij reset niet met de resetknop. Niet na2 sec de knop ingedrukt houden, ook niet na 10 of 30 sec. 

Toen kwam ik er achter dat ze de router ook op afstand kunnen resetten naar fabrieksinstellingen, maar de gegevens inladen lukte ook niet. Dus ik wacht wel af. Heb nu geen tijd om alles weer opnieuw te installeren. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 9, 2026

Ja dat had ik al geprobeerd. Maar hij reset niet met de resetknop. Niet na2 sec de knop ingedrukt houden, ook niet na 10 of 30 sec. 

Toen kwam ik er achter dat ze de router ook op afstand kunnen resetten naar fabrieksinstellingen, maar de gegevens inladen lukte ook niet. Dus ik wacht wel af. Heb nu geen tijd om alles weer opnieuw te installeren. 

Ik doe het via een browser op de computer (The Edge)

Ik heb dit verleden jaar bij een update gehad en daarna opgelost.

Bel gratis 0800-0402 of maak een terugbelafspraak. (scrol iets naar beneden)