Skip to main content

Bij ons werkt sinds de update Netflix via de ontvanger niet meer en Disney plus met de streaming via de Chrome cast niet. Iemand een oplossing hiervoor ?

 

 

Hoi @Goedee, dat zou niet moeten mogen, beetje gek. Maar het beste kun je de Chromecast resetten via het hele kleine knopje en met de app google home weer opnieuw instellen en verbinden met de wifi. Werken de apps op de kpn tv ontvanger ook niet goed, dan is ook daar een reset handig zodat de software beter opnieuw wordt ingeladen. Menu-instellingen-software opnieuw installeren. 


Dankje. Het is in ieder geval het proberen waard. 


Bij ons werkt sinds de update Netflix via de ontvanger niet meer en Disney plus met de streaming via de Chrome cast niet. Iemand een oplossing hiervoor ?

 

 

 

Disney+ heeft nooit op de KPN tv decoder gezeten.

Die kan je o.a. zien via de app op de tv.

Werkt daar Netflix, etc. wel goed? (p.s. wel de AB van de tv gebruiken)

 

P.S.

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur van de app's op de Smart tv.

Je hebt dan wel de AB van de tv nodig, maar dat is niet erg.

Ik heb nooit problemen. 😉

En ik heb Netflix en Disney+ in 4K via de app op de smart tv.

Mijn KPN tv decoder is 2K (Full HD) en dat is (op dit moment) ook ruim voldoende.😉


Hoi @Goedee . Is het gelukt om dit op te lossen?


Hoi @Goedee . Is het gelukt om dit op te lossen?

Netflix werkt wel weer. Disney plus helaas niet. Jammer dat Joop mijn bericht niet goed gelezen heeft en dus geen antwoord geeft op mijn vragen, gelukkig werkte de tip van Anna wel voor Netflix. 
 

 


Hoi @Goedee . Is het gelukt om dit op te lossen?

Netflix werkt wel weer. Disney plus helaas niet. Jammer dat Joop mijn bericht niet goed gelezen heeft en dus geen antwoord geeft op mijn vragen, gelukkig werkte de tip van Anna wel voor Netflix. 
 

 

 

Beste @Goedee 

Via de Chromecast kan je Disney+, Netflix, etc. kijken.

Wat wel belangrijk is, dat je het casten stopt van de streamingdienst waar je naar kijkt.

Anders kan je niet over op een andere gaan.

 

En natuurlijk via Smart TV, Computer (laptop of desktop) etc. kan je naar Netflix en Disney+ kijken. 

En Netflix kan ook via de KPN tv decoder. 😉