Skip to main content
Beantwoord

Netflix via de KPN TV+ box blijft op 25% of 89% hangen.

• January 5, 2026
  • 34 reacties
  • 485 keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

• Deelnemer
  • February 28, 2026

Ja vind dit ook een zwaktebod.

Kastje van KPN werkt niet. Heb Netflix via KPN.

Dus zou KPN t op moeten lossen.

Over 2 weken is mijn contract verlopen. 
Misschien kinderachtig maar dit soort service is voor mij wel bepalend, dus denk dat ik ergens anders heen ga. 

• Deelnemer
  • February 28, 2026

Waarom weer een nieuw topic???

het probleem wat we hebben is toch in de titel van dit topic? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Omdat de oorzaak hiervan niet universeel is ​@Tonnie177 en er een grote kans is dat de oorzaak niet eens in onze ontvanger zit. Vandaar het verzoek toch even contact met Netflix op te nemen. Als zij zeggen dat het iets bij ons is, maak je een topic aan en helpen we je daar verder met het vinden van een oplossing. Dit met zijn allen in 1 topic doen is helemaal niet handig of overzichtelijk.

• Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Met de vorige ontvanger hadden we dit probleem niet Thomas, en nu wel. Mijn voorstel; bel als KPN zijnde met Netflix dat jullie klanten dit probleem ervaren en bedenk samen een oplossing. Telefonisch kun je mij altijd bereiken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 2, 2026

Chatten met Netflix is niet zinvol.

Kan alleen in het Engels, dat is geen probleem.

Maar geven alleen als oplossing om de DIW7022 opnieuw op te starten.

Dat helpt inderdaad, maar probleem komt terug (na een paar dagen of weken).

Persoonlijk denk ik dat het probleem zit in de oude Android tv versie.

Hopelijk zet KPN versie 14 er urgent op.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 2, 2026

Antwoord Netflix:

So that is a device specific issue which has to be resolved from your provider

Vertaald:

Dit is dus een apparaatspecifiek probleem dat door uw provider moet worden opgelost.

Dus KPN? ​@Thomas van KPN 

Probleem zit in de box en KPN moet het volgens Netflix oplossen.

Zoals ik al vermelde, denk ik dat Android TV versie 14 dit probleem wel eens zou kunnen oplossen.😉

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 3, 2026

Omdat de oorzaak hiervan niet universeel is ​@Tonnie177 en er een grote kans is dat de oorzaak niet eens in onze ontvanger zit. Vandaar het verzoek toch even contact met Netflix op te nemen. Als zij zeggen dat het iets bij ons is, maak je een topic aan en helpen we je daar verder met het vinden van een oplossing. Dit met zijn allen in 1 topic doen is helemaal niet handig of overzichtelijk.

Wat een flauwekul, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn KPN ontvangers en dit ligt niet aan Netflix of Youtube maar aan de ontvangers van KPN. Deze apps werken gewoon wel op mijn tv en niet op de ontvangers van KPN. En wanneer ik dit op deze forum bekijk zijn er veel meer mensen die hier last van hebben. Ik zou graag willen dat dit opgelost gaat worden, uiteraard door KPN.

• Deelnemer
  • March 3, 2026

Wat een flauwekul, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn KPN ontvangers en dit ligt niet aan Netflix of Youtube maar aan de ontvangers van KPN. Deze apps werken gewoon wel op mijn tv en niet op de ontvangers van KPN. En wanneer ik dit op deze forum bekijk zijn er veel meer mensen die hier last van hebben. Ik zou graag willen dat dit opgelost gaat worden, uiteraard door KPN.

Helemaal mee eens bij mij precies hetzelfde Samsung tv geen probleem LG ook niet.Ook de app op de Tab. Hier probeert KPN zich wel heel makkelijk vanaf te maken er zijn meer gebruikers die het hebben.Wees blij dat we reageren en doe er wat aan. KPN jullie leveren en dat er iets bij een upgrade niet goed is gegaan ....... maar los het op. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 3, 2026

@Onno64 en ​@Moojoo13 en ​@Thomas van KPN 

Zie mijn eerdere reactie (onder kopie hiervan.

Netflix geeft inderdaad aan dat het aan de Sagemcom DIW7022 ligt.

Antwoord Netflix:

So that is a device specific issue which has to be resolved from your provider

Vertaald:

Dit is dus een apparaatspecifiek probleem dat door uw provider moet worden opgelost.

Dus KPN? ​@Thomas van KPN 

Probleem zit in de box en KPN moet het volgens Netflix oplossen.

Zoals ik al vermelde, denk ik dat Android TV versie 14 dit probleem wel eens zou kunnen oplossen.😉