Skip to main content
Beantwoord

Netflix via de KPN TV+ box blijft op 25% of 89% hangen.

• January 5, 2026
  • 103 reacties
  • 2595 keer bekeken

Toon eerste bericht

103 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

@Nielsg20 

Zie mijn eerdere tip.

Heb je IPv6 op de KPN modem (router) uitgeschakeld?

Ik had daarna geen problemen meer.

Rob tR
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2026

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem: Netflix blijft hangen op 25% of 89%.

Op de KPN TV+ box het volgende gedaan:

• de laatste firmware op de KPN TV+ box geïnstalleerd;
  • uit- en weer ingelogd op de Netflix app;
  • de Netflix app daarna verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en ingelogd;

Omdat niets hielp heb ik door de hier gevonden informatie ook IPv6 uitgezet op het KPN modem. Helaas heeft dit bij mij ook niet het gewenste effect. Het probleem heb ik dus nog steeds.

KPN medewerkers adviseren hier om dit bij Netflix te melden.. Dit heb ik dus gedaan. Helaas (waar je bij voorbaat al bang voor bent) wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.

Ten eerste gaf de Netflix medewerker aan dit probleem met de KPN TV+ box nog nooit eerder te hebben vernomen. Dat is natuurlijk vreemd, maar goed….

Netflix gaf vervolgens aan dat het kan komen door ruimtegebrek op de TV+ box. Klopt niet, want ik heb maar enkele apps geïnstalleerd en ik heb nog voldoende ruimte beschikbaar.

Toen gaf Netflix aan dat het waarschijnlijk aan mijn interne netwerk ligt. Ik heb werkelijk nergens problemen mee, alleen met de Netflix app. Streamen met andere apps geeft geen enkel probleem. Ook deze suggestie klopt in mijn ogen dus niet.

Toen gaf Netflix aan dat ik het dan maar bij KPN moet melden! Van het kastje naar de muur dus!

Ben ik nog een mogelijke oplossing vergeten? Heeft er iemand nog tips?

Mocht er een KPN medewerker (bijvoorbeeld ​@Jeroen van KPN, ​@Thomas van KPN): jullie melden dit zelf hopelijk toch ook bij Netflix? Kunnen jullie mij nog helpen? Is er nog iets anders wat ik kan proberen?

Ook voor andere personen waar het uitzetten van IPv6 wel effect had: IPv6 staat nu nog uit in mijn modem, maar dat is op langere termijn niet de bedoeling natuurlijk.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Alvast bedankt en fijne dag.

Groet,

Rob

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 5, 2026

@Rob tR 

Dat melden bij Netflix heb ik destijds gedaan en ook een antwoord gekregen.

Het probleem zit hem bij KPN en alleen KPN kan dit probleemoplossen.

Jammer dat KPN doorgaat met het wijzen naar Netflix.

Het enige wat nu helpt is:

Houd de KPN toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.