Skip to main content
Beantwoord

Netflixfilm wordt gestart zonder profielkeuze en is niet af te sluiten

• June 13, 2026
  • 32 reacties
  • 257 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 16, 2026

Zoals de foto, Vis a vis (serie), locked in (film).  Voor zover ik meemaak, laat de zoekfunctie alles zien, als de film of serie bij Netflix bestaat.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hm, in bepaalde launcherversies wel inderdaad. Op zich positief dat nu alle Netflix content ook wordt getoond in de zoekresultaten 🙂 Ik kom er later op terug of dit binnen de KPN invloedsfeer valt. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2026

Hey ​@BasT. Ik zou hier nog even op terugkomen. We kunnen er zelf niet zoveel mee wordt aangegeven, maar we gaan het wel doorgeven aan Netflix. 

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 4, 2026

Wat mij nu opvalt is, wanneer ik nu dmv zoeken een Netflix-serie- of film opstart en wil afsluiten de HBO Max app gestart wordt. Dit lijkt mij niet echt een Netflix probleem.

• July 4, 2026

Wat mij nu opvalt is, wanneer ik nu dmv zoeken een Netflix-serie- of film opstart en wil afsluiten de HBO Max app gestart wordt. Dit lijkt mij niet echt een Netflix probleem.

Netflix heeft momenteel diverse HBO Max titels in het sortiment. Weet je zeker dat daadwerkelijk de Netflix app wordt gestart niet de HBO Max app.

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 4, 2026

Netflix heeft momenteel diverse HBO Max titels in het sortiment. Weet je zeker dat daadwerkelijk de Netflix app wordt gestart niet de HBO Max app.

Zeker weten. Wanneer ik dan HBO afsluit, kom ik weer in de Netflix- app.

Probeer het eens.

Zoeken op bijvoorbeeld 'Vis a vis', dit is een Netflix-serie.  Ik heb wel gemerkt, dat HBO wel een keer moet zijn gestart.

• July 4, 2026

Zeker weten. Wanneer ik dan HBO afsluit, kom ik weer in de Netflix- app.

Probeer het eens.

Zoeken op bijvoorbeeld 'Vis a vis', dit is een Netflix-serie.  Ik heb wel gemerkt, dat HBO wel een keer moet zijn gestart.

Zoals ik hier al eerder schreef dat ga ik niet uitproberen ik gebruik mijn Samsung voor de streamdiensten.  Dit mogen de mensen van KPN reproduceren 

Jouw bevinding bewijst wel dat geen enkele app goed wordt afgesloten.