Skip to main content

Beste
nou heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben naar kpn . Zowel de app als de tv lopen qua gebruikersgemak mijlen ver achter op Ziggo.

 

vaak als ik opnames wil terugkijken via de app en ik druk op 1 krijg ik dit (zie foto)

daarnaast als ik begin gemist doet (via app) van een voetbalwedstrijd begint het bijna altijd bij live , dus zie ik de stand of bij doorspoelen schiet hij naar live . 
 

 

hartelijke groet 

Beste
nou heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben naar KPN . Zowel de app als de tv lopen qua gebruikersgemak mijlen ver achter op Ziggo.

 

Vaak als ik opnames wil terugkijken via de app en ik druk op 1 krijg ik dit (zie foto)

daarnaast als ik begin gemist doet (via app) van een voetbalwedstrijd begint het bijna altijd bij live , dus zie ik de stand of bij doorspoelen schiet hij naar live . 
 

 

hartelijke groet 

 

Het beste beeld en gemak heb je als je de KPN tv decoder gebruikt.

 

Ziggo en KPN zijn 2 compleet verschillende systemen en niet vergelijkbaar.

Ziggo werkt met DVB-C, dus alles komt gelijktijdig via de coax kabel binnen.

KPN werkt met IPTV, dus alleen de zender waar je naar kijkt, komt bij je binnen.

 

De KPN app is leuk voor een 2de of 3de tv.

Deze app zit nog in de kinderschoenen en kan helaas niet alles laten zien.

 

Wij kijken altijd via de KPN tv decoder, zowel in de woonkamer als in de slaapkamer.

En alles is bij ons met vaste UTP kabels met elkaar verbonden. 😉


Deze app zit nog in de kinderschoenen en kan helaas niet alles laten zien.

Is officieel nog een bêta


Deze app zit nog in de kinderschoenen en kan helaas niet alles laten zien.

Is officieel nog een bêta

Is echt niet normaal slecht anno 2022 


Beste
nou heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben naar KPN . Zowel de app als de tv lopen qua gebruikersgemak mijlen ver achter op Ziggo.

 

Vaak als ik opnames wil terugkijken via de app en ik druk op 1 krijg ik dit (zie foto)

daarnaast als ik begin gemist doet (via app) van een voetbalwedstrijd begint het bijna altijd bij live , dus zie ik de stand of bij doorspoelen schiet hij naar live . 
 

 

hartelijke groet 

 

Het beste beeld en gemak heb je als je de KPN tv decoder gebruikt.

 

Ziggo en KPN zijn 2 compleet verschillende systemen en niet vergelijkbaar.

Ziggo werkt met DVB-C, dus alles komt gelijktijdig via de coax kabel binnen.

KPN werkt met IPTV, dus alleen de zender waar je naar kijkt, komt bij je binnen.

 

De KPN app is leuk voor een 2de of 3de tv.

Deze app zit nog in de kinderschoenen en kan helaas niet alles laten zien.

 

Wij kijken altijd via de KPN tv decoder, zowel in de woonkamer als in de slaapkamer.

En alles is bij ons met vaste UTP kabels met elkaar verbonden. 😉

Nou gemak? Vooruitspoelen traag en als je dan op play drukt sta je ineens toch weer minuut eerder .

Opnemen en dan gelijk lukt dus niet , loopt regelmatig vast . Het enige stabiele en goede is het internet 


 

Het beste beeld en gemak heb je als je de KPN tv decoder gebruikt.

 

Ziggo en KPN zijn 2 compleet verschillende systemen en niet vergelijkbaar.

Ziggo werkt met DVB-C, dus alles komt gelijktijdig via de coax kabel binnen.

KPN werkt met IPTV, dus alleen de zender waar je naar kijkt, komt bij je binnen.

 

De KPN app is leuk voor een 2de of 3de tv.

Deze app zit nog in de kinderschoenen en kan helaas niet alles laten zien.

 

Wij kijken altijd via de KPN tv decoder, zowel in de woonkamer als in de slaapkamer.

En alles is bij ons met vaste UTP kabels met elkaar verbonden. 😉

Nou gemak? Vooruitspoelen traag en als je dan op play drukt sta je ineens toch weer minuut eerder .

Opnemen en dan gelijk lukt dus niet , loopt regelmatig vast . Het enige stabiele en goede is het internet 

 

Ik heb het over de KPN tv decoder en dat werkt hier perfect.

Welke KPN tv decoder heeft u? 

 

Dat teruggaan van 1 minuut eerder heeft een reden, meestal spoel je te ver, maar inderdaad meestal is het geen handige optie. 😉


Hi @martijndr, ik lees dat de tv app niet werkt zoals je gewend bent/het graag wilt zien. Goed dat je een seintje geeft, we denken hier graag met je mee!

Ik zie dat je al verschillende reacties en adviezen hebt gekregen. De Smart TV app is inderdaad een app die nog volop in ontwikkeling is.

Wat betreft het spoelen tijdens tv kijken, of in bijvoorbeeld terugkijken van programma's, daar zijn handige tips voor, zoals deze uitleg en tip die Erik deelt:

Als het je gaat om het doorspoelen van reclames kun je misschien beter mikken met tijdspoelen. Je kunt het aantal minuten en seconden intoetsen en bevestigen met de > knop. Hij springt dan ineens die tijd vooruit. Voor een reclame kun je dan, bijvoorbeeld, 730 intoetsen voor 7 minuten en 30 seconden.