De app NPO plus valt regelmatig weg. Wij moeten het systeem dan opnieuw opstarten. Is dat een probleem van de app of van KPN? En hoe lossen we het op?
Erwin dit is het type. We hebben er hier 2 van.
Da's nog een prima ontvanger.
Ik vrees dat ik hier dan op dit moment niks aan kan doen. Nogmaals, het is niet onze app. Als je een app in de makrt zet is het gebruikelijk dat je die op allerlei soorten ontvangers en tv's kunt gebruiken. Helaas lijken ze dus een sprong voorwaarts gemaakt te hebben waardoor het niet meer optimaal werkt bij deze ontvangers (die verder nog prima hun werk doen voor de producten die wij zelf leveren)
Erwin je hebt helemaal gelijk. Ik heb het opgelost door mijn abonnement van NPO Plus voorlopig op te zeggen en bij jullie nieuwe KPN TV+ ontvangers aan te vragen, want die werken op android. Ik heb net de eerste geïnstalleerd en ik moet zeggen “een kind kan de was doen”. Zo eenvoudig is het. Nu weer even een nieuw NPO Plus abonnement afsluiten en dan gaan we het zien.
Hi Aione. Ik heb contact gezocht met een servicemedewerker van KPN. Die stelde voor om mijn contract aan te passen. Met die aanpassing kon ik nieuwe KPN TV+ ontvangers krijgen. Ik heb 2 ontvangers. 1 voor de huiskamer en 1 in de slaapkamer. Maar daar staat een veel oudere Sony Bravia TV en daar werkt de nieuwe TV ontvanger niet mee. Ik ga nu mijn NPO Plus abonnement weer starten en dan gaan we het zien. Trouwens niet doorvertellen, maar mijn nieuwe KPN abonnement is aanzienlijk goedkoper.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.