Skip to main content
Beantwoord

Online aankopen Netflix stopzetten lukt niet

  • December 31, 2021
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Hallo KPN,

ik wil graag mijn online aankoop stopzetten (Netflix) Helaas lukt het mij niet.

Graag verneem ik welke stappen ik moet nemen( in de app of via tv, of computer).

met vriendelijke groet

Karin

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Karin Z! Je kan Netflix het makkelijkst uitzetten via je MijnKPN. Bij “Thuis” heb je de optie “Streamingdiensten wijzigen of toevoegen”. Daar kan je Netflix van het huidige abonnement zetten op “Geen”. In de MijnKPN app kan je het vinden onder “Interactieve TV” en dan “Mijn entertainment”. Vanaf daar geldt dezelfde procedure. Laat je hier weten of het gelukt is? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2022

Welkom op het forum @Karin Z! Je kan Netflix het makkelijkst uitzetten via je MijnKPN. Bij “Thuis” heb je de optie “Streamingdiensten wijzigen of toevoegen”. Daar kan je Netflix van het huidige abonnement zetten op “Geen”. In de MijnKPN app kan je het vinden onder “Interactieve TV” en dan “Mijn entertainment”. Vanaf daar geldt dezelfde procedure. Laat je hier weten of het gelukt is?