Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik krijg vaak de melding ‘Sorry.. Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw.” op smarttv app.

Als ik dan de kanaal opnieuw aanklik dan doet deze het wel wel. 

TV is bekabeld aangesloten, het gaat om een Sony Bravia XR-55A84J met software versie PKG6.5660.0668EUA en KPN iTV versie 0.1.3.

 

Zojuist om 10.33 gebeurde het weer.

 

Hoe is dit op te lossen?

 

 

 

Goedemorgen,

 

Ik krijg vaak de melding ‘Sorry.. Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw.” op smarttv app.

Als ik dan de kanaal opnieuw aanklik dan doet deze het wel wel. 

TV is bekabeld aangesloten, het gaat om een Sony Bravia XR-55A84J met software versie PKG6.5660.0668EUA en KPN iTV versie 0.1.3.

 

Zojuist om 10.33 gebeurde het weer.

 

Hoe is dit op te lossen?

 

 

 

 

Het beste is natuurlijk om de KPN tv decoder aan te sluiten.

Groot voordeel is dan, dat je een veel mooier en beter beeld hebt.

De KPN tv app is bedoelt voor een 3de tv. etc. 

 

Wat ook wel eens wilt helpen, is de app verwijderen.

TV uitzetten en weer aanzetten.

Daarna de app opnieuw installeren. 

Je hebt ook minder mogelijkheden (opties) met de KPN tv app dan met de KPN tv decoder.


Ik heb een smart-tv, gebruik 1 afstandsbediening voor Netflix, Disney, Amazon, Streamen.  Er is een app van KPN voor smart tv's, dan moet deze ook naar behoren werken vind ik.  Mijn tv komt uit het jaar 2021, ik ervaar alleen problemen met de KPN iTV app. Ik ben een simpele gebruiker, wil alleen live tv kijken, ik maak geen gebruik van andere opties.


Ik heb een smart-tv, gebruik 1 afstandsbediening voor Netflix, Disney, Amazon, Streamen.  Er is een app van KPN voor smart tv's, dan moet deze ook naar behoren werken vind ik.  Mijn tv komt uit het jaar 2021, ik ervaar alleen problemen met de KPN iTV app. Ik ben een simpele gebruiker, wil alleen live tv kijken, ik maak geen gebruik van andere opties.

 

Ik begrijp wat je bedoelt en je hebt gelijk.

Helaas heeft KPN de app opgezet voor een 3de tv etc. in huis.

De stream is veel lager, waardoor beeldkwaliteit minder is, etc.

 

Ik heb heb een LG OLED 2021 en die heb ik geprogrammeerd via de tv, zodat ik de KPN tv decoder met die AB van LG volledig kan bedienen als de tv op HDMI1 staat.

Misschien is dat bij u ook mogelijk. 


Bedankt voor je reactie, dat is inderdaad een optie. Ik vind het beeldkwaliteit van de iTV app goed genoeg, ik heb wel de Arris vip 5202 liggen.  Ik weet niet of je via de Arris 4K kan zien, dat zou dan de enige reden zijn voor mij om m aan te sluiten, maar volgens mij zijn de meeste kanalen gwn full hd.


Bedankt voor je reactie, dat is inderdaad een optie. Ik vind het beeldkwaliteit van de iTV app goed genoeg, ik heb wel de Arris vip 5202 liggen.  Ik weet niet of je via de Arris 4K kan zien, dat zou dan de enige reden zijn voor mij om m aan te sluiten, maar volgens mij zijn de meeste kanalen gwn full hd.

 

Met de Arris 5202 kan je 4K zien.

Echter er zijn nog maar 4  4K kanalen en daar betaal je dan € 2,50 per maand voor.

Via MIJNKPN kan je dat aanvragen. 

 

Als je glasvezel hebt, dan kan je op de Arris 5202 de eerste 10 HD kanalen zien in de originele stream van 12,5MB en dat beeld is echt heel erg mooi. 😉


Volgens mij heb ik het bij mij opgelost, ik heb gisteren me netwerkkabels nagelopen en zag dat er 1 unshielded kabel tussen zat, deze heb ik vervangen door een cat6 shielded, sinds gisteren avond geen last meer van.

 

Ik zal het nog een paar dagen monitoren, de uitkomst zal ik hier mededelen.