Skip to main content

Sinds een week kan ik niet goed inloggen op Netflix. Bovenstaande adviezen gelezen, maar hoe lang duurt het voordat kpn en Netflix er iets aan doen. Het heeft altijd prima gewerkt. Mijn tv Philips  is wel 10 jaar oud. Kan het daar aan liggen??

 

Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor jouw vraag 

 

Welkom op het forum @Netflix inlogprobleem. Je geeft aan dat je sinds een week ongeveer inlogproblemen hebt. Gaat het dan om de app op je smart tv zelf, of om de app op onze tv ontvanger?


Beste Erik, ik zet de tv aan met kpn en  log daarna in met smarttv. Ging altijd prima, tot vorige week. Dan staat er unable to connect with Netflix. Staat er Ui-108 en dat ik het nog eens moet proberen. Toets ik check netwerk in staat er achter netflix server 1 en 2 een groen V teken. Soms, als ik het lang genoeg blijf proberen, kom ik in Netflix. Uiterst vervelend. Wat kan ik doen? 


Hallo @Netflix inlogprobleem het is me nog niet duidelijk en waarschijnlijk @Erik_ ook niet of je nu op je Smart-tv via Netflix wilt inloggen/kijken of via de KPN-decoder?

Want via de smart tv hoef je de KPN-decoder niet voor aan te zetten.

 


Beste Jan, ik  heb wat commentaren gelezen over dezelfde problemen. Ik heb de  batterijen vervangen en kom nu in 1 keer in Netflix. Misschien was het dus dat. Onnozel van me dat ik daar zelf niet opgekomen ben. Dank voor het meedenken! Groeten