Skip to main content
Vraag

Programma's ontbreken in 'opgeslagen' in de app

  • 12 September 2024
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb meerdere programma’s opgenomen en die vind ik terug via de set top box onder ‘opnames'.

In de KPN Tv app staan er echter maar 5. Tot voor kort was er een ‘knop’ met ‘toon alles', maar die is er niet meer. Hoe vind ik de overige opgenomen programma's terug?

Hi @Ed Hazebroek

Zijn dit toevallig opnames van bepaalde zenders? Niet alle zenders zijn namelijk via de app te zien, ook de opnames hiervan niet.

Als je naar ons zenderoverzicht gaat en daar kiest voor Online tv-kijken (thuis) of Online tv-kijken (onderweg), afhankelijk welke op jou van toepassing is, dan kun je zien welke zenders er dan zichtbaar zijn. 
Mochten de opnames gemaakt zijn op zenders die niet in die lijst staan, dan kun je ze alleen thuis of via de tv-ontvanger bekijken. 

Lost dat het mysterie op? Zo niet, dan hoor ik graag om welke opnames het gaat en van welke zenders deze zijn!


Sanne, erg bedankt voor je reactie. Ik kom er niet helemaal uit met je antwoord, maar het heeft me wel aan het denken gezet. Ik neem mijn programma's op van de speciale glasvezel kanalen. Dus voor bijvoorbeeld RTL4 niet kanaal 4, maar 664. Zou dit een verklaring kunnen zijn? 


Goed dat je dat noemt @Ed Hazebroek want dat is het inderdaad! De glasvezelkanalen zijn helaas niet via de app te zien, die kun je alleen via je tv-ontvanger kijken. Vandaar dat je ze in de app niet kunt vinden.

Als je die programma's ook graag via de app kijkt dan kun je altijd overwegen om ze via de reguliere kanalen op te nemen, dan zijn ze wel via de app te zien. 🙂


Dank! Probleem opgehelderd! 


Reageer