Skip to main content

Bij instellen gister 22 september 2022 van apparaten die beveiligd worden voor mij door FSECURE heeft KPN/XS4ALL de Beperkte Modus ingesteld op mijn Youtube op Laptop !! Dus een blokkade gemaakt.

 

Ik kan dit zelf niet veranderen want het schuifje bij instellingen op YouTube staat vast en in zwarte kleur.

En er staat bij vermeld dat mijn provider dit heeft ingesteld!! En dat de provider dit moet verhelpen.

 

Op mijn mobiele Samsung telefoon kan ik gewoon op YouTube kijken en alle meldingen lezen van alle YouTubefilmpjes.

En die is gister tegelijkertijd ingesteld bij FSECURE.

 

Ik heb altijd alles kunnen doen op YouTube en nu niet meer.

Wat een rare fout, is het niet dit? https://support.google.com/youtube/answer/174084?hl=nl 

 

hier ook nog wat erover maar dat is wel in het engels https://community.f-secure.com/en/discussion/115270/youtube-restricted-mode


Dankjewel voor je reactie.

De 1e tip die je gaf werkt dus niet, de schuif van Beperkte Modus op YouTube kan ik dus niet zelf wijzigen. Er staat bij dat de Provider dit heeft gedaan en die moet het oplossen.

 

Je 2e tip link aangeklikt en kreeg 404 dus bestaat niet meer


En via deze link? https://community.f-secure.com/en/discussion/115270


Wederom dank, het is voor mij wat lastig te begrijpen, ik heb een redelijke kennis van de Engelse taal maar niet van technische omschrijvingen. Er zaten hier ook weer een paar vervallen links bij.

 

Ik hoop dat KPN4XS4ALL ook meekijkt en mij persoonlijk een email stuurt met de oplossing of dat ze de instelling weer terug brengen naar hoe het al jaren was. En het heeft niets met ouderlijk toezicht te maken of content voor kinderen.

Ik ben volwassen en heb een leuke eigen YouTubesite voornamelijk geïnteresseerd in popmuziek  en klassieke muziek en Boxer Honden omdat ik zelf 2 boxers heb gehad. Er zijn  zoveel leuke YouTube kanalen zoals boxer Rex and Sammie uit Zweden die ik al jaren volg en nu ook The Farm in Australië die honden opvangen en een fantastisch huis geven en opnieuw opvoeden tot weer gewone gezonde dieren.  

 

Ik reageer daar vaak en omgekeerd en nu is alles afgesloten.

 

Ik ga je een fijne avond wensen, ik sluit mijn computer en nogmaals dank.

Wie weet komt er een oplossing en nu kan ik gelukkig nog wel via mijn mobiele telefoon kijken en reageren.

 


Afsluitend bericht en met dank:

Goedenavond JanWil en andere lezers/kijkers,

 

Vandaag 23 september 2022 heb ik gebeld met een medewerker van XS4All/KPN helpdesk en daar werd mij verteld dat zij nooit kunnen ingrijpen op YouTube voor wat betreft Beperkte Modus ook al schrijft YouTube dit boven de Beperkte Modus.

Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met instellen door mij van beveiliging via FSECURE van mijn Laptop en ook kwam er, toen de medewerker mee wilde kijken op mijn computer, een foutmelding naar boven

“Error writing temporary file . Make sure your term folder is valid” 

en dus kon de medewerker niets meer doen voor mij maar wel een tip.

Dus blijkt ook ergens en fout te zijn in Windowssysteem op mijn HP Laptop en ik moet er een computerdeskundige bijhalen om dit op te lossen.

Ik ga ook de beveiliging van FSECURE alleen op mijn Laptop tijdelijk verwijderen en opnieuw instellen in de hoop dat de instellingen nu wel goed komen te staan.

 

Ik sluit nu deze editie van deze vragensite site en nogmaals dank aan jou JanWil voor meedenken.

Fijn weekend,

groeten van Els