Skip to main content
Vraag

Sinds de update hapert het casten vanaf de iPad TV+ app

  • 6 August 2024
  • 6 reacties
  • 27 keer bekeken

Sinds de update van de tv app hapert het casten. Zodanig dat we toch via de iPad gaan kijken. Iemand een idee wat hierbij kan helpen? 
casten via Videoland app gaat wel goed dus het ligt vermoedelijk wel aan de kpn app. 

Ik heb net zelf even getest en ik kan dat niet direct reproduceren David. Kun je aangeven welke opstelling je exact gebruikt? Je cast richting een Chromecast? 


Ik heb net zelf even getest en ik kan dat niet direct reproduceren David. Kun je aangeven welke opstelling je exact gebruikt? Je cast richting een Chromecast? 

Ik gebruik de iPad met kpn tv app en dan cast ik rechtstreeks naar de tv. De bediening van vooruit en achteruit spoelen verdwijnt trouwens ook. En soms de tijdbalk. 
voor de update had ik deze haperingen niet. 


Je zou nog even kunnen testen of een herinstallatie helpt David.


Je zou nog even kunnen testen of een herinstallatie helpt David.

Heeft helaas niet geholpen… lijkt bijna erger te zijn. Nog andere opties? 


Je zou nog even kunnen kijken of er een software update voor de tv beschikbaar is. Wat voor een tv heb je precies dan David? Rechtstreeks installeren van de app of het aansluiten van een tv-kastje is dan geen optie? 


Is jouw televisie een Android/Google TV of een televisie met Airplay (Samsung/LG)?


Reageer